EL hoiatab toiduainetetööstust, et kui hiljemalt aasta jooksul ei lõpetata lastele suunatud kiirtoidu reklaame, tuleb Brüsselil karmistada reklaamiseadust.
Euroopa Komisjoni tervise ja tarbijakaitse volinik Markos Kyprianou ütles ajalehele Financial Times, et taoline samm on vajalik liigse kehakaalu probleemiga võitlemiseks. Lisaks reklaami piiramisele tahab volinik toodetel näha täpsemat infot koostisainete kohta.
Liigne kehakaal on kasvava probleem kogu Euroopas. Eriti teeb muret noorte ülekaalulisus. Värske uurimus sellelt alalt näitab, et näiteks Itaalias on ülekaalus enam kui 36% kõigist üheksa-aastastest lastest, kirjutab leht.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.