Enam kui kolmandiku jagu paisunud ehitusmaksumuse tõttu tahab Tallinna Sadam oma tänavusest investeerimisplaanist välja lülitada Saaremaa süvasadama rajamise.
Tallinna Sadama nõukogu lükkas läinudreedesel istungil otsuse tegemise Saaremaa sadama ehituse alustamise kohta märtsikuusse, kirjutab Meie Maa.
Sadamanõukogu liige Jüri Saar tõdes, et kuna sadama hind on kasvanud märgatavalt suuremaks, siis tekkis ettevõtte käesoleva aasta investeeringute kava arutamisel rida küsimärke.
Algselt arvestas Tallinna Sadam Mustjala valda Ninase poolsaarele kavandatava turismisadama ehituslikuks maksumuseks 70 miljonit krooni.
Ehitushindade ja materjalide, eelkõige metalli hinna kahekordistumise tõttu räägitakse praegu aga sadama rajamisel 100?110 miljoni kroonisest kulutusest.
«See on ebameeldiv areng. Olime seni kindlad, et probleeme pole, välja arvatud looduskaitseküsimused,» tõdes Saar, lisades, et tema tungival ettepanekul on nõukogu järgmisel, märtsikuisel istungil Saaremaa sadama küsimus eraldi punktina arutlusel.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.