Jaanuarist jõustunud numbrivabaduse tulemusena on teenusoperaator Bravocom võitnud ühe kuuga 563 teiste mobiilivõrkude numbritega klienti, teatas firma.
Jaanuari lõpuks oli Bravocomiga numbri teisaldamise kaudu liitunuid 397 ning numbri teisaldamise protsessis oli 166 liitumistaotlust. Jaanuari jooksul lahkus firmast 5 klienti.
?Oleme numbrivabaduse tulemustega igati rahul ? see on toonud kaasa meie kliendiportfelli 6protsendilise kasvu, mis on operaatorite lõikes kindlasti suurim,? lausus Bravocomi juhatuse esimees Peep Põldsamm.
Numbri teisaldamisega liitunute arvule lisanduvad veel uue numbriga liituvad lepingulised ja kõnekaardikliendid, kellele numbrivabadus ei laiene. ?Arvestades meie strateegilist plaani 50 000 liitumist kolmanda tegevusaasta lõpuks, oleme enda plaanist ees,? lisas Põldsamm. Tema sõnul järgib Bravocom teenindusliidri strateegiat, kus tähelepanu pööratakse pigem teenuste ja teeninduse kvaliteedile kui kliendiarvu kiirele kasvule.
Põldsamm lisas, et olulised on numbrivabadusega kaasnevad põhimõttelised turumuutused. ?Seoses numbrivabadusega on mobiiliturust saanud vaba konkurentsiga tarbekaubaturg, mis tagab kliendile laialdased võimalused. Nagu oleme aga prognoosinud, võtab uute võimaluste teadvustamine ja võrdlemine aega ? seega on numbrivabaduse mõju kohta Eesti mobiiliturul veel vara kokkuvõtteid teha,? lausus ta.
Bravocom on Eesti esimene mobiilside teenusoperaator ja Eesti ainus 100-protsendiliselt kohalikul kapitalil põhinev mobiilioperaator. Ettevõte pakub eraklientidele lepingulist ja kõnekaarditeenust Rahvamobiil Zorro ning äriklientidele Bravocomi kaubamärgi all. Täisfunktsionaalset mobiilsideteenust pakkuva ettevõtte eesmärgiks on saada teenindusliidriks.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.