Alates uuest hooajast lõpetab Sangar vabaajarõivaste tootmise ning keskendub kahele tootegrupile, milleks on meeste särgid ja naiste pluusid.
?Täna on Eestis vabaajarõivaste tootjaid ja müüjaid nii palju, et selles vallas konkureerimine ei ole majanduslikult kuigi tulutoov. Just seetõttu on Sangar otsustanud uue strateegia kohaselt pöörduda tagasi oma traditsioonilise toote ehk särkide juurde,? ütles Sangari juhatuse esimees Gunnar Kraft.
Sellest aastast alates on Sangari investeeringud suunatud ainult särkide ja pluuside tootmise ja müügi arendamisse. Lisaks senistele baasmudelitele ja kaks korda aastas valmivale särgikollektsioonile, on alustatud koostööd uue disaineri Hannes Võrnoga. Esimesed omanäolise ja meheliku joonega särgipartiid Designed by Hannes Võrno on saanud hea vastuvõtu osaliseks.
?Sangari särgitootmine on leidnud tunnustust Euroopa mainekate brändide hulgas. Meie tehases õmmeldud särke võib osta näiteks kaubamärkide Harrods, Eton, Filippa K, The Shirt Factory jt nime all, mis annab tunnistust tootmise kõrgest kvaliteedist,? räägib Sangari turundusjuht Triin Anette Kaasik.
Hetkel toimub Sangari kauplustes tühjendusmüük ja alates märtsikuust võib klient leida eest juba täiesti uues kuues Sangari särgipoed. Oluliselt laieneb särkide ja pluuside sortiment ning endiselt jääb alles ka võimalus tellida mõõdusärke.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.