Peamiseks põhjuseks oma otsingumootori väljatöötamisel oli vajadus reklaamitulusid suurendada. Samuti vähenes Google?i populaarsuse tõttu Microsoft MSNi klientide arv. Varem oli Microsoft oma otsingumootori tarkvara litsentsinud Yahoo?lt, kuid Google?iga võistlemiseks ei saanud sellele enam toetuda, märkis analüütik Matt Rosoff.
Microsoft peab tulevikus silmas, et otsinguvõimalused oleks sisse ehitatud kõigisse firma toodetesse, mistõttu oli hädasti vaja välja töötada oma otsingutarkvara.
Dagens Industri andmetel investeeriti otsingumootori väljatöötamiseks kahe aasta jooksul üle 100 miljoni dollari, see on kättesaadav aadressil msn.com. Programmi saab kasutada 10 keeles.
Viimastel aastatel on reklaamisektoris kõige kiiremini arenenud just otsingumootorid. MSN lubab oma klientidele konkurentidest ?täpsemaid ja asjalikumaid otsingutulemusi?, lootes, et 350 miljonit praegust MSNi kasutajat võtaks omaks ka otsingumootori, vahendas Guardian.
MSNi otsingumootor uuendab ennast iga kahe päeva tagant, mitte kahe nädala tagant, nagu üldiselt tavaks saanud. Atraktiivsust peaks lisama ka 40 000 artiklit, mis pärit Microsoft Encarta entsüklopeediast, samuti võimalus esitada päringuid küsimuse vormis.
Google?i edu võtmeks oli siiani keskendumine ainult otsinguteenusele, samas kui suuremad konkurendid tegelesid veebikeskkonna arendamisega.
Kuigi Google vastab klientide vajadustele, on vaja hakata mõtlema, kuidas konkurente uute lahenduste poolest edestada, ütles Bonny Brown Keynote?st.
Autor: Lauri Matsulevits
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.