Neljapäeva, 3. veebruari Päevalehes tutvustab end lugejatele Villeroy & Bochi ning Kaubamaja ühisetteaste. Nimelt kutsub reklaam üles tooma oma vanad nõud Kaubamaja Kodumaailma ning ostma seejärel Villeroy & Boch nõusid 10% soodsamalt.
Tubli algatus, mis lubab kogutud nõude näol kena täiendust Eesti Kasuperede väljavalitud abivajajatele. Teadagi on Villeroy & Boch auväärne bränd, tema ostja jõukas ja bränditeadlik. Just seetõttu on ülimalt tõenäoline, et Villeroy klient soetab nõusid mitte vajadusest nõude järele ? neid on tal niigi kuhjaga ? vaid vajadusest muuta iga detail enda kodus kauniks, stiilseks, maitsekaks. Kui sina, lugeja, oled üks nendest, siis mõistad sa seda probleemi kogu oma ehtsuses ? pole ju enam sellist tutvusringkonda, kellele neid niisama ära kinkida ja kas sobikski? Pealegi pole sa kindel, kas sobiks neile sellist abi pakkuda ja kas nad ülepea seda vajaks.
Sellele 10protsendilisele soodustusele lisandub isegi veel Partnerkaardi soodustus. Pakkumises on seega iva sees. Sotsiaalne alltekst läheb inimestele korda ja pehmendab reklaami kommertslikku eesmärki. Tore ju, kui ma oma paadunud tarbimishulluses saan ka lahendada oma vanade nõude probleemi ja keegi-kusagil, kes neid tõeliselt vajab, saab need tänutundes endale.
Kahju vaid, et reklaam nii mannetu väljanägemisega on. Liiga väiksele meediapinnale (1/6 lk) paigutatud reklaam on seal pelgalt teksti kujul. Tõsi, on küll ka imeväike pildike, mis sõnumit peaks kaunistama, kuid tegelikult ei tee ta seda mitte. Toredast aktsioonist on ju vähe abi, kui inimesed sellest teada ei saa ja kui reklaam pilku ei püüa.
Kiiduväärset läbimõeldust, Kaubamaja ja Villeroy ühist pingutust ning organiseerimisvaeva ? kokkuvõtvalt jääb sisu varjutama reklaami nõrk teostus.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?