Eesti Pagari kahekuuline tarbijakampaania suurendas ettevõtte toodete kogumüüki tavapärasega võrreldes 12%. ?Detsembrikuus saavutas Eesti Pagar koguni läbi aegade suurima müügimahu ja seda nii käibenumbrilt kui tootmismahult,? ütles Eesti Pagari müügidirektor Tarmo Kase.
Eesti Pagari tarbijakampaaniast võttis osa 15 574 inimest. Kampaania 50 000kroonise peaauhinna, mis on suurim seni Eesti leivatööstuses välja loositud summadest, võitis Pärnumaal elav Heidi Madisson. Eesti Pagari kampaania kestis 5. novembrist 9. jaanuarini. Inimestel tuli Eesti Pagari toodetelt välja lõigata kolm triipkoodi ja need postitada.
Autor: ÄP
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.