?TeleYhe kõne hind on Eestis kõige odavam,? ütles TeleYhe ärijuht Kai Realo. Ta lisas, et kui mõni konkureeriv operaator langetab hinda alla TeleYhe hinna, siis pakub TeleYks sellest veelgi odavamat hinda.
TeleYhe kõneminuti hind kõikidesse võrkudesse on 1,45 krooni, SMSi saatmine maksab samuti 1,45 krooni ja teenuse kuutasu on 45 krooni. Liitumistasu puudub.
TeleYhe odavuse aluseks on Realo sõnul operaatorbrändi minimaalsed kulud: kogu teenindus toimub interneti vahendusel, jaemüügivõrku TeleYks ei kasuta. Ka on teenuste valik võrreldes kvaliteetoperaatoritega piiratum.
Realo sõnul loodab TeleYks koguda aasta lõpuks 25 000 klienti. Hinnanguliselt liitub uute operaatorite ja brändidega 2005. aastal kuni 100 000 klienti, lisas ta.
TeleYhe klassikalise ehk järelmaksuga mobiilsideteenuse kõrval plaanib Elisa tuua sama kaubamärgi all turule ka ettemaksuga kõnekaardi.
Realo ei näe probleemi selles, et TeleYks ja Tele2 on sarnased nimed. Reeglite järgi peavad kaubamärgid erinema kahe tähe võrra, täpsustas ta. Samas plaanib Elisa lisada edaspidi veelgi pakette, mis hakkavad kandma nimesid Kaks, Kolm ja Neli.
TeleYks pakub teenust Elisa (endine Radiolinja) võrgus. Elisa võrku kasutab mobiilsideteenuse pakkumiseks ka Bravocom.
Tele2 ei ole veel otsustanud, kas vaidlustada Elisa uue kaubamärgi kasutamine. ?Selliste otsuste tegemiseks on olemas pädevad riigiametid,? sõnas Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema. ?Küsime ka klientide arvamust, sest tähtis on vältida nende eksitamist.?
?Mis puutub Elisa pakutavat hinda, siis Tele2 on olnud hinnaliider ning jääb selleks ka edaspidi,? lisas Seema.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.