Unikaalne infosüsteem võimaldab reaalajas jälgida klienditeenindusprotsessi alates kõne vastuvõtmisest klienditoe telefonil 1552 kuni probleemi lahendamiseni.
Baltikumi suuruselt teine turvaettevõte Pristis investeeris 1,6 miljonit krooni oma uudsesse online klienditoe moodulisse.
?Tegemist on reaalajas toimiva infosüsteemiga, mis annab tervikliku ülevaate kliendi päringutega tegelemisest. Klientide jaoks väljendub uue süsteemi kasu eelkõige efektiivsemas teenindamises, kus vigade tekkimise tõenäosus on viidud miinimumini,? kommenteeris uuendust Pristise valveteenuse divisjoni juht Margus Venelaine.
Venelaine sõnutsi on igale kliendi probleemile lahenduse leidmine reaalajas jälgitav läbi staatuste, mille protsessi erinevate etappide eest vastutavad isikud sündmustele annavad. ?Kui ettenähtud tähtaja jooksul sündmusele ei reageerita, ilmub süsteemi sellekohane märge, mille järel saadetakse automaatne teade probleemi lahendamise eest vastutavatele isikutele,? selgitas ta.
Online klienditoe moodul on üks osa ettevõtte terviklikust juhtimisinfosüsteemist, mis võimaldab integreerida klienditoe ning lepingute ja arvetega seonduva info
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.