• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,02%6 038,67
  • DOW 300,04%43 312,42
  • Nasdaq −0,02%20 026,26
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,02%6 038,67
  • DOW 300,04%43 312,42
  • Nasdaq −0,02%20 026,26
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 22.02.05, 17:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sadamate ja VIA Baltica ühendustee võib tulevikus kulgeda läbi Haabersti

Teisipäeval toimus Haabersti linnaosavalitsuses Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi projekti ?Sadamate maismaaühendused? tutvustus.
Linnaosavalitsuse ja projekti juhtide kohtumise raames arutati ka, kuidas peaks loodav magistraal Haaberstit läbima.
Haabersti linnaosavanema Taavi Rõivase sõnul on projektis pakutud mitu lahendust ning neid kõiki tuleb hoolikalt kaaluda. ?Soovime jõuda sellise lahenduseni, mis parandaks maksimaalselt linna ja linnaosa transpordivõrgustikku, rikkumata samas olemasolevat elukeskkonda?, sõnas Rõivas.
Kui liikluskorralduse huvides peetakse võimalikuks lahenduseks ka uue tee rajamist läbi Veskimetsa, siis elanike huvidest lähtudes peab Rõivas mõistlikumaks magistraali rajamist ka elanike tänaseid liiklusprobleeme arvestades. ?Teotan ettepanekut laiendada Paldiski maanteed ning muuta see neljarealiseks ka Haabersti ringist kuni Harku asulani. Sellega saaks lisaks projekti eesmärkidele lahendatud ka Õismäe ja Harku valla elanikele seni vaevaline ligipääs Tallinna kesklinna,? lisas ta.
Tallinnat läbiv teelõik saab olema üks osa Helsingi-Varssavi magistraalist, mis ühendab VIA Baltica kiirteed sadamatega. Sõltuvalt lahendustest võib projekti kogumaksumus jääda vahemikku 1,5 - 2 miljardit krooni, millest suurema osa saadakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.12.24, 16:39
Hea eeskuju: kaitsevägi hävitas eelmise digikoristuse käigus ca 40 terabaiti digiprügi
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele