Leedulaste jaekaubanduskett VP Market tahab luua Eestisse oma toiduainetetsehhi, kus hakatakse valmistama liha- ja kulinaariatooteid.
Kui tavaliselt pakuvad discounter-kauplused vaid pakendatud kaupa, siis VP Market paneb sel aastal tööle oma kaupluste varustamiseks tööstuse, kus hakatakse T-Marketi kaupluste jaoks valmistama erinevaid liha-, kulinaaria- ja kondiitritooteid, kirjutab Postimees.
Esialgse kava järgi hakkaks tsehhis tööle kuni 200 töötajat, kellest enamiku ülesandeks jääb kulinaariatoodete valmistamine. Nii Lätis kui ka Leedus on VP Marketil selline tööstus.
Rakvere ettevõtja, omanimelise kaupluseketi omanik Oleg Gross ütles, et kulinaariatoodete tarbimise harjumuse säilitamiseks on VP Marketi otsus luua oma kulinaariatööstus igati teretulnud.
«Praegu avaldab väga suurt survet imporditud pakendatud kaup. Seepärast andku aga minna,» ütles Gross. Samas tunnistas Gross, et konkurentide elu muutub raskemaks.
Tema hinnangul ei saa T-Marketi hinnad siiski lõputult langeda. Et VP Market hakkab tootma siinsamas Eestis, siis on nad Grossi hinnangul teiste tootjatega võrdsetes tingimustes.
Erinevalt teistest discounter-kauplustest alustas T-Market äsja värske liha müüki, praegu küll vaid Tallinnas Sõpruse puiestee poes. VP Marketi avalike suhete juhi Erkki Erilaiu sõnul on T-Marketid enamasti väikesed kauplused, värske liha leti saab aga paigutada suurematesse, üle 600ruutmeetrise pinnaga kauplustesse.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.