Imago on kallis vara. See, mida sinu kaubamärgist arvatakse, kuidas teda nähes reageeritakse, milliseid tundeid tuntakse, on edu tegelik saladus. Tunnete tekkimiseks vajaliku info salvestamine on nii peen kunst, et vaevalt leidub kedagi, kes julgeks oma allkirjaga kinnitada, et teab ja oskab seda täielikult. Kõik keerulised asjad algavad aga lihtsatest detailidest. Nii soovitaksin mina küll Audentese koolil hoolega kaaluda, kas tema reklaam TV3-s viina- ja õllereklaami vahel annab just sellise tulemuse, mida oodatakse.
Huvitav oleks teada, mida mõtles reklaamide monteerija sellel hetkel, kui ta just sellises järjekorras reklaamirullid kokku salvestas, et esmalt viina, siis haridust ja lõpuks õlut.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?