Tele2 Eesti ASi juhatuse esimees Üllar Jaaksoo reeglina konverentsidel ei käi, kuna tema arvates on need liialt oletuslikku laadi ja ei kajasta tegelikkuses toimuvat piisaval määral.
Jaaksoo sõnul on tema jaoks üldreegliks, et konverentsidel ta ei käi. ?Erandid tagavad siiski mõistliku käimise ja välistavad eituse puudumise korral lauskonverentsturismi,? selgitab Jaaksoo. ?Igas osakonnas oleme paar erandit teinud ja käinud tugeva praktilise poolega ja kohaliku tegijate esindatusega seminaridel.? Jaaksoo ütleb, et ka välismaal ei ole ta ühelgi konverentsil, näitusel või seminaril käinud juba ligemale neli aastat. ?Ülevaate saamiseks tegijatest sai osaletud ühel päeva Riia linnas telekommunikatsiooniseminaril,? räägib Jaaksoo. ?Konverentsid on minu arvates väga sageli liialt oletuslikku laadi, pahatihti oletatakse neis tulevikku, samas kui seda saaks tunduvalt paremini ja efektiivsemalt käega katsuda, osaledes klienditeeninduses. Ja kuna kohal pole tarbijaid, on lähiajalugu korduvalt näidanud neil käsitletud mulle, nagu WAP, m-äri, e-äri ja 3G.?
Jaaksoo ütleb, et arengutega kursis olemiseks eeldab tema ettevõte eelkõige head koostööd tehnoloogia tarnijatega, kogemustega uuringufirmade uuringutega tutvumist ja kindlasti ka klienditeenindusest tulenevat vahetut kontakti. ?Konverentside mõju all on paraku oht sattuda üldvoolulahenduste teele,? usub Jaaksoo. ?Tele2 tahab kindlalt säilitada oma julgust teha asju teistmoodi kui teised.?
Sotsiaalset suhtlemist ja kohtumisi tippjuhtide tasandil peab Jaaksoo aga siiski äärmiselt vajalikuks. ?Konverentsid on selleks küll üsna hea koht, aga ka erialaliitudes ja erinevatel kliendi- ning kultuuriüritustel on seda võimalik teha vägagi edukalt,? leiab ta. ?Veelgi lihtsam variant selleks on kohtuda kasvõi näiteks üksteisel külas käies.?
Jaaksoo sõnul on nende ettevõttes väga oluline osa ka meeskonna ja müügiinimeste treeningul. ?Meeskonnakoolitust oleme üpris sageli korraldanud,? räägib ta. ?Müügi- ja teeninduskoolitust samuti, kuna pea pooled töötajad on meie enda müügiesinduste inimesed.?
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.