Kvaliteetoperaator Elisa erakliendid saavad uue klienditeenindusprogrammi VIP raames valida endale personaalse kliendihalduri.
Aktiivsete eraklientide teenuse hind langeb täna turul olevatest kvaliteetoperaatorite mobiilside hindadest kuni 40%, mis ei ole ajutine pakkumine, vaid püsiv.
?Hindame oma püsikliente kõrgelt ning tahame muuta neile sideteenuste kasutamise võimalikult mugavaks ja soodsaks,? kinnitas Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu. ?Elisa strateegiline eesmärk on olla soodsaim kvaliteetoperaator Eestis. VIP-programmi raames pakume esimesena Eestis keskmisest enam sideteenuseid kasutavatele eraklientidele terviklahendust ? personaalset teenindust ja püsivalt kuni 40%-list mobiilsidekulude kokkuhoidu. Ühtlasi ootame uusi kliente, kelle senine operaator sellist teenindust ei paku.?
?Esimene uus eraklientidele mõeldud klienditeenindusprogramm VIP on meie hinnangul uue suuna näitaja Eesti mobiilsides,? ütles Elisa personaalkliendi osakonna juhataja Ülle Liblikas. ?Elisa VIP-teeninduse erilisus seisneb selles, et VIP-staatust ei määra mitte teenuse pakkuja, vaid iga klient saab ise valida VIP-kliendi staatuse liitudes Elisa VIP-paketiga, mille eelised on lisaks personaalsele kliendihaldurile ka soodne kõneminutihind, tasuta asendustelefon ja palju muid mugavusi ning soodustusi.?
VIP-paketi kõneminuti hind on 1,65 krooni ning miinimumarve 500 krooni, mis sisaldab kõiki mobiilsideteenuseid peale m-loto ja m-parkimise. Elisa tavateenused maksavad VIP-paketis vastavalt Elisa hinnakirjale. Esimesel mittetäielikul arveldusperioodil miinimumarve nõuet ei ole. Miinimumarve nõude täitmist arvestab Elisa ühe kuu täpsusega. Paketi vahetamisel, liitumislepingu lõpetamisel või peatamisel tasub klient miinimumarve täiskuu eest.
Elisa personaalkliendi teenindusprogramm VIP pakub parimat teenindust ja soodsamaid tingimusi neile eraisikutele, kes kasutavad Elisa teenuseid kõige enam. Paketi VIP eeliseks on personaalne kliendihaldur, soodne hind, paindlikud tingimused ja kiire teenindus. VIP-teeninduse klientidele on avatud personaalne klienditeeninduse lühinumber 1591.
Seotud lood
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?