Sampo panga klienti tabas ebameeldiv üllatus, kui pangaautomaat näitas, et tema kontol on oluliselt vähem raha kui tegelikult oli.
Marju (nimi muudetud ? toim) kontol pidi reedehommikuse seisuga olema ligi 20 000 krooni, mida ta plaanis kasutada oma eramajale katuse ehitamiseks, kirjutab Eesti Päevaleht. ?Hoidsin seda raha seal nagu oma silmatera, et ära ei raiskaks,? ütles ta. Suur oli aga Marju üllatus, kui Sampo Narva maantee pangaautomaat väljastas t?eki, mis näitas, nagu oleks kontol kõigest ligi 7200 krooni.
?See lõi mu täiesti pahviks, olin näost valge ja käed hakkasid värisema,? ütles Marju.
Helistanud kohe Sampo panka, kuulis ta, et ilmselt teeb ta nalja ning sellist asja ei saavat olla. Marju otsekohesuse peale selgitati pangas siiski välja, et tegemist oli tehnilise rikkega ? automaat olevat näidanud eelmise kliendi kontojääki.
?Pärast seda, kui olin neil näo täis sõimanud, tegid nad ilmselt asja korda,? ütles Marju. Kohe pärast kõnet võttis ta kontojäägi ka Hansapanga automaadist ja seekord oli see õige.
Sampo kommunikatsioonijuhi Anneli Rõugu sõnul oli tegemist konkreetse pangaautomaadi infosüsteemi lühiajalise häirega. ?Pärast kliendi kontojäägi päringut konkreetses sularahaautomaadis kulub päringu pangasüsteemi jõudmiseks ning sealt antud automaati vastuse saabumiseks mõni sekund. Kuna just sel ajavahemikul esines süsteemis häire, siis ei näidanud automaat kliendile õiget numbrit,? selgitas Rõuk.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.