Seekord küsib Agu Vahur, juhatuse liige CV-Online Group Professional People
Ettevõte tegutseb B2B-teenuste pakkujana üle Eesti. Viimase kuue kuu jooksul on olulise strateegilise muutusena välja arendatud regionaalsete haruorganisatsioonide võrgustik, et klientidele lähemal olla ja klienditeeninduse taset tõsta. Nii on loodud esindused lisaks Tallinnale ka Tartus, Pärnus ja Jõhvis. Esimesed kuud on olnud tegusad ning kliendid on andnud ettevõttele positiivset tagasisidet tehtud laienemisotsuse osas.
Ettevõte organisatsioonikultuur on ettevõtjalik ja müügile orienteeritud. Tähelepanu pööratakse enim neile, kes uusi kliendilepinguid sõlmivad. Firmas töötavad valdavalt oma ala tipptegijad. Töötatakse iseseisvalt või väikestes gruppides. Tulemustasu on individuaalne ning baseerub müügikäibel.
Viimasel paaril kuul on tööd aga varjutanud firmasisesed konfliktid. Paljud regionaalsed kliendid eelistavad endiselt suhelda Tallinna kontoriga, hoolimata kliendiesindustest asukohalinnas. Agaramad küsivad parema hinna saamiseks pakkumisi mitmest harukontorist.
Regionaalselt jagatud kliendibaas on segi paiskunud. Isegi juhatus on pidanud sekkuma, kui harukontorid on asunud omavahel hinnakonkurentsi pakkuma ning teinud samale kliendile teadlikult konkureeriva pakkumise.
Kuigi ettevõtte käive ja turuosa on hästi kasvanud, kostub töötajate hulgas nurinat. Mitmed on isegi lahkumisele viidanud, sest nende ette valmistatud kliendileping on läinud teise harukontori arvele. Nemad on aga oma tulemustasu kaotanud.
Millised on juhtkonna võimalused olukorda parandada?
Ülesandele ootame vastuseid kuni 10. aprillini e-posti aadressil
[email protected]. Parima lahenduse pakkuja saab auhinnaks Äripäeva kirjastatud raamatu oma vabal valikul!
Autor: ÄP
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.