Läti maiustuste maaletooja AS Laima Eesti kogumüük kasvas 2005 aasta esimese nelja kuuga 32 %, ulatudes koguseliselt üle 600 tonni.
Enim suurenes sefiiride (50%), assortiikarpide (48%) ja pakitud küpsiste (33%) müük.
Müügiedu on taganud kaubamärgi tuntuse kasv ja suurenenud tarbija lojaalsus.
2005 aasta lõpuks plaanib Laima saavutada Eesti maiustusteturul ligi 20 % turuosa.
Hetkel kuulub Laima tooteportfelli ligi 130 erinevat maiustust.
Baltikumi suurim maiustustetootja AS Laima omab 100% AS Laima Eesti aktsiatest.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.