Läti maiustuste maaletooja AS Laima Eesti kogumüük kasvas 2005 aasta esimese nelja kuuga 32 %, ulatudes koguseliselt üle 600 tonni.
Enim suurenes sefiiride (50%), assortiikarpide (48%) ja pakitud küpsiste (33%) müük.
Müügiedu on taganud kaubamärgi tuntuse kasv ja suurenenud tarbija lojaalsus.
2005 aasta lõpuks plaanib Laima saavutada Eesti maiustusteturul ligi 20 % turuosa.
Hetkel kuulub Laima tooteportfelli ligi 130 erinevat maiustust.
Baltikumi suurim maiustustetootja AS Laima omab 100% AS Laima Eesti aktsiatest.
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.