Arco Investeeringute ASi juhatuse esimehe Veiko Pedoski sõnul on endise Kadrioru lõbustuspargi kinnistu näol tegu kahtlemata Eesti kalleimaga. 68 miljoni kroonise alghinnaga enampakkumise võitmiseks tuli välja käia 250 miljonit krooni.
?Huvi oli kõigil väga suur, pakkumised jäid põhiliselt vahemikku 160?225 miljonit krooni,? ütles Pedosk. ?Meie, hinnates oma võimalusi ja piirkonna tulevikku, kinnitasime kogemuslikult pakkumise teistest pakkujatest kõrgema hinnaga.?
Kokku tuli Narva maantee 67 ehk endise Kadrioru lõbustuspargi kinnistule 22 pakkumist. Elamumajandusameti müügi- ja hankeosakonna vanemspetsialist Veiko Meremäe sõnul läks selle krundi müük tõepoolest väga edukalt. ?Mina küll nii palju ei lootnud,? ütles ta.
Teiseks jäi 225,1 miljoni kroonise pakkumisega Pennington Invest OÜ. Ülejäänud pakkumised jäid alla 200 miljoni krooni, pakkujate seas olid veel näiteks Merko, NCC Ehitus, Trigon Capital, Estconde, Saue Maja, Estero Projekt ning NG Investeeringud.
?Ma arvan, et iga krunt on seda hinda väärt, mida tema eest pakutakse,? ütles konkursil kaotajaks jäänud ASi Trigon Capital juhatuse liige Ülo Adamson. ?Eks siis selline on tema turuväärtus.?
Tema sõnul oli võitja pakkumine tõepoolest kõigist teistest märgatavalt üle ja tuli seetõttu ka mõnevõrra üllatavalt.
Kinnistule on plaanis rajada korterelamud. Praegu näevad detailplaneeringud seal ette 4?5korruseliste majade ehitamist.
Enampakkumise tulemused kinnitatakse järgmisel esmaspäeval ning seejärel on Arco Investeeringutel kuu aega lepingu sõlmimiseks ning raha maksmiseks.
Mingeid takistusi tehingu sõlmimiseks Pedoski sõnul ei ole. ?Oleme ise finantsiliselt võimekad ja teeme koostööd kodu- ja välispankadega,? lisas ta.
Eile kuulutati välja veel kuue linnavara müügiobjekti enampakkumise võitjad, kaks enampakkumist kukkus huvipuuduse tõttu läbi.
Selleks aastaks on planeeritud Tallinna eelarvesse linnavarade müügist 288 miljonit krooni, kui tänaste enampakkumiste võtjatega suudetakse lepingud alla kirjutada, on see summa täis.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.