Möödunud aastal kulutas Tallinn teedeehituseks 140 miljonit krooni. ?Sellel aastal on see summas 297 miljonit krooni pluss 10 miljonit krooni riigi raha,? sõnas Tallinna abilinnapea Jüri Ratas. Kiire teedeehitus on langenud samale aastale sügisel toimuvate kohalike omavalitsuste valimistega.
Keskerakonda kuuluv Ratas seost valimistega ei tunnistanud. ?Ehitus ei tohi käia läbi selle, kust poliitiline tuul puhub,? ütles ta. Suuremat rahavoolu teedeehitusse põhjendas ta näiteks Tallinna Vee börsileviimisega.
Aktiivset teedeehitust tunneb oma nahal praegu iga autojuht, kuna mitmed tänavad ? nagu näiteks Tondi ja Nafta tänav ? on praegu ehitustööde tõttu täiesti suletud. Märkimisväärsemaid ehitusobjekte on paarikümne ringis.
Liikluseksperdi Johannes Pirita sõnul on praegu üliaktiivse teedeehitamisega Tallinnas ehk veidi tõesti liiklejatele liiga tehtud. ?Aga teisest küljest, kui siiamaani ei olnud võimalust ja nüüd on, siis see tuleb kuidagi üle elada,? rääkis Pirita. ?Teed on ikka nii käest ära, et midagi jubedat.?
Küll pani ta liikluse korraldajatele ja remondimeestele südamele, et ka need rohkem autojuhtidega arvestaks. ?Linnas näete praegugi veel 30 märke, mis on sinna kusagil talvel maha pandud,? lisas ta.
Ka abilinnapea Jüri Ratas nõustus, et praegune teedeehitus võib veidi ebamugavusi liiklejatele tekitada. ?Loodame, et inimesed suhtuvad sellesse mõistvalt,? sõnas ta. ?Teedeehitusega püütakse tegeleda siis, kui on linnas vähem liiklust.?
Seotud lood
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.