• OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 225−0,66%38 389,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • OMX Baltic0,33%270,76
  • OMX Riga−0,48%881,75
  • OMX Tallinn0,53%1 739,37
  • OMX Vilnius−0,04%1 043,95
  • S&P 500−1,32%5 870,62
  • DOW 30−0,7%43 444,99
  • Nasdaq −2,24%18 680,12
  • FTSE 100−0,09%8 063,61
  • Nikkei 225−0,66%38 389,78
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,32
  • 16.08.05, 19:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venetsueela lennuõnnetuses hukkus 160 inimest

Venetsueela kohal alla kukkunud Kolumbia lennukis hukkusid kõik 160 inimest.
Lennukis istunud 152 reisijat olid Prantsuse Kariibi Martinique`i saarelt, vahendab BBC. Kaheksa meeskonnaliiget olid Kolumbia lennukompaniist West Caribbean Airways. MD-82 tüüpi lennuk oli teel Panamast Martinique`i.
Lennujuhid kaotasid side lennukiga mõni hetk pärast seda, kui üks pilootidest teatas probleemist mootoriga ja küsis luba hädamaandumiseks. Venetsueela siseminister Jesse Chacon ütles, et piloot küsis luba sisenemiseks Venetsueela õhuruumi ja maandumiseks Maracaibo lennuväljal, kuna ühel mootoritest oli probleem. Siis teatas piloot, et ka teine mootor on vigane ning lennuk hakkas kaotama kõrgust 2100 meetri kõrgusel, rääkis Chacon.
Lennuk tuli alla Machiques linna lähedal mägisel alal 836 kilomeetrit Caracasest lääne pool kella 3 ja 3.45 ajal kohaliku aja järgi. Kohalikud elanikud olid kuulnud plahvatust. Päästeoperatsiooni takistasid tugev vihmasadu ja raske maastik.
West Caribbean Airways alustas tegevust 2000. aastal, et pakkuda odavaid lende Kolumbias ja Kariibi mere piirkonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.24, 09:00
Turvapartner peab alati käima mitu sammu ees: mis tagab ühe sündmuse õnnestustumise?
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele