• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,33%38 558,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • 02.05.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamijärelvalve ei toimi

Reklaamiseaduse arutelu on rahvasaadikutele suurepärane hetk, demonstreerimaks sügavat muret rahva vaimse ja füüsilise tervise pärast. Seetõttu tuleb kindlasti hulgaliselt diletantlikke, kuid emotsionaalseid parandusettepanekuid (alkoholi)reklaamipiiran-gute teemal. Kõiki teemasid ette näha on võimatu, sest poliitiku fantaasia on rikkalik. Rahvaesindajate reageering parandustele on samuti ettearvamatu, sest istub ju Riigikogus 101 tarka turundusspetsialisti.
Põnev on seegi, et hoolimata pidevast reklaamiseaduse kallal hammaste teritamisest ei ole seni määratletud poliitilise reklaami õiguslik staatus. Minule isiklikult on segane, kas selle kohta kehtib reklaamiseadus või mitte. Õiguskantsler on öelnud, et kehtib, tarbijakaitseamet on seisukohal, et ei kehti. Kui poliitiline reklaam ei ole seaduse mõistes reklaam, siis millised normid seda reguleerivad?
Eesti reklaamiseaduse peamine probleem on selle rakendamine. Järelvalve on kohmakas, ametnikud ebapädevad ja kahtlane reklaamikampaania ammu unustatud, kui järelevalvebürokraatia oma asjaajamisega ühele poole saab. Hilisem mõnekümne tuhande kroonine trahv ei heiduta ei kohukesetootjaid ega litsimajapidajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele