Baltika teenis teises kvartalis 22.1 miljonit krooni kasumit, mida on
24,1% rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.
Müügitulud kasvasid teises kvartalis 27.9% 205.0 miljoni kroonini. Jaemüük kasvas 25.6% ning hulgimüük 52.5%.
Kuue kuu müügitulu kasvas 24,7%, 390,2 miljoni kroonini, millest jaemüük moodustas 315,9 miljonit krooni. Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis poolaasta jaekäibest 51% ehk 160 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni jaemüük 19%. Mosaici jaemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga 57% võrra 108 miljoni kroonini ja Baltmani müük 31% võrra 35 miljoni kroonini.
Baltika Grupi suurimaks jaeturuks oli esimesel poolaastal jätkuvalt 89 miljoni
kroonise käibega Eesti. Eestile järgnes Leedu, kus jaemüük ulatus 77 miljoni kroonini. Suuruselt kolmas turg on Ukraina 55 miljoni kroonise jaekäibega.Lätis ulatus jaemüük esimesel poolaastal 44 miljoni kroonini ning Venemaal 33 miljoni kroonini.
Baltika kõige väiksemal turul Poolas, mis moodustab jaemüügist 6%, kahanes müük eelmise aastaga võrreldes 10% võrra 18 miljonile kroonile.
„Oleme püstitanud Baltika Grupile kõrged kasvueesmärgid aastateks 2006-2008. Nende saavutamine nõuab lisaks meeskonna pingutustele veel ka suuri investeeringuid, eriti perioodi algusaegadel, nii uutesse poodidesse kui ka uutesse kasvuideedesse. Seetõttu on mul topelt hea meel, et me käesoleva aasta esimesel poolel mitte üksnes ei saavutanud aastatagusega võrreldes veelgi paremaid finantstulemusi, vaid valmistasime ette ka mitmed tuleviku kasvu tagavad projektid: Mosaici nimevahetus, uus logistikakeskus, Montoni ja Mosaici suuremad poekontseptsioonid, naisterõivaste premium bränd,' kommenteeris tulemusi Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.
'Juba alanud uue hooaja suurimaks väljakutseks on Baltika ajaloo suurima arvu uute poodide avamine: loodame sügis-talvel suurendada Gruppi kuuluvate poodide arvu 25-30 võrra (sh uusi 22-27).”
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.