• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%5 930,85
  • DOW 300,00%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 1000,08%8 091,12
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,18
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 5000,00%5 930,85
  • DOW 300,00%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 1000,08%8 091,12
  • Nikkei 2251,19%39 161,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,18
  • 10.11.06, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autoettevõtete liit: Saksamaal tahetakse piirangud hoopis kaotada

Eesti Autoettevõtete Liidu direktor Villem Tori ütles, autorongide keelamise teema on maanteeametis juba teisel ringil.
„Ühe korra, umbes aasta tagasi, suutsime juba tõestada, et autorongide sõitmise piiramine ei suurenda liiklusohutust. Nüüd siis jälle,” ütles Tori. „Kui keegi kuskil surma saab, siis kerkib see teema jälle üles.”
Tori sõnul ei suurenda raskeveokite maanteelt mingiks ajavahemikuks kõrvaldamine liiklusohutust, sest siis suureneb lubatud ajal rekkade maht teel veelgi. „Kokkuvõttes on see veelgi ohtlikum,” nentis Tori.
Tema sõnul mõeldakse näiteks Saksamaal hoopis sarnaste piirangute kaotamise peale, sest on nähtud, et suured autod maanteel hoopis distsiplineerivad sõiduautode juhte ja vähendavad üleüldist kihutamist.
Autoettevõtete liit palus oma liikmetel saata neile oma arvamusi ning seni laekunud seisukohad on negatiivsed. „See puudutab kõige rohkem just rahvusvahelisete kaubavedudega tegelejaid, kes sooviksid Eesti läbida nädalavahetusel ning olla esmaspäeval juba sihtriigis.
„Ja kui hakatakse hoopis mööda Piibe või Viljandi maanteed minema – no see nüüd küll liiklusohutust ei suurenda,” ütles Tori.
Maanteeamet kaalub liiklusohutuse suurendamise eesmärgil keelata Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Jüri liiklussõlmest Kärevere ristmikuni üle 12 meetri pikkuste sõidukite ja autorongide, välja arvatud bussid, liiklus reedeti ja pühapäeviti kella 13-st kuni kella 21-ni ja esmaspäeviti kella 05-st kuni kella 09-ni.

Seotud lood

Uudised
  • 10.11.06, 14:25
Eesti Post: saadetised hilinevad veoautode piirangute tõttu
Eesti Posti logistikajuht Harri Viik ütles aripaev.ee-le, et maanteeameti otsus seada piirangud veoautode liikumisele Tallinn-Tartu maanteel hakkab põhjustama saadetiste hilinemist.
Uudised
  • 10.11.06, 11:10
Tallinn-Tartu maanteel piiratakse veoautode sõitmist
Maanteeamet plaanib Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel piirata sõidukite ja autorongide liikluset, on kirjas autoettevõtete koduleheküljel.
Uudised
  • 10.11.06, 11:47
Schenker: veoautode sõidupiirang tõstab kulusid
Schenker ASi juhatuse liige Meelis Arumeel on vastu maanteeameti kavale piirata veoautode sõitmist Tallinn-Tartu maanteel.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:09
Navalis Group Shipbuilding & Offshore: 2024. aasta tulemused – uute võimaluste ja saavutuste aasta
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele