Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium
koos Eesti Kvaliteediühinguga tunnistasid Elcoteq Tallinn AS-i Eesti
Juhtimiskvaliteedi auhinna 2006 võitjaks. Elcoteq Tallinn võitis auhinna parima
juhtimiskvaliteedi eest üheksa ettevõtte konkurentsis. See oli Elcoteq Tallinna
jaoks teine kord konkursil osaleda ja see ka võita.
Eesti Juhtimiskvaliteedi auhind on riigi poolne tunnustus ettevõttele, kes on saavutanud suurepäraseid tulemusi ettevõtte arendamise ja toimivuse alal, kasutab Eestis kaasaegseid juhtimismeetodeid ja on saavutanud silmapaistvaid tulemusi kvaliteedi juhtimises. Oktoobris 2006 külastasid audiitorid Elcoteq Tallinnat kolme päeva jooksul ning intervjueerisid erinevate tasemete töötajaid erinevatest valdkondadest, eesmärgiga hinnata ettevõtet kui tervikut ning selle toimivust.
Lisaks ettevõtte positiivsetele tulemustele kvaliteedi juhtimises tõid audiitorid esile Elcoteq Tallinna suure tähelepanu töökeskkonnale ja töötajate tervishoiule, läbimõeldud ja rakendatud töötajate koolitussüsteemi, läbimõeldud kommunikatsioonisüsteemi ning kliendikesksuse ja tiheda koostöö erinevate partneritega.
„Kvaliteedijuhtimine on meie kõigi üle maailma asuvate ettevõtete oluline osa ja seepärast hindame seda autasu väga kõrgelt,” ütles Risto Gaggl, Elcoteq Tallinna peadirektor. ”See auhind tõestab ametlikult Elcoteq Tallinna edukust ning rõhutab fakti, et Elcoteq Tallinn AS ning Eesti ldiselt on suurepärane asukoht Euroopas, millel on kõrge efektiivsus ja head tulemused,” lisas Jäämaa.
Paar nädalat tagasi streikisid ETV24 andmeil Elcoteqis õhtuse vahetuse töötajad, põhjusel, et ei saanud administratsioonilt teada ettevõttes kümmekond aastat töötanud meister Irina Klausi vabastamise tegelikke põhjusi.
Seotud lood
Elcoteq teatas juba 2006. aasta detsembris
koos kasumihoiatusega, et käivitab säästuplaani, parandamaks ettevõtte
konkurentsivõimet ja kasumlikkust ning vähendama kulusid. Eesmärk on kokku hoida
20 miljonit eurot (312 mln krooni) aastas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.