4. jaanuaril 2007 kell 15 esitleb Eesti
Post Tallinna Kaubamaja Lotte mängumaal armastatud multifilmitegelase
Leiutajateküla Lotte postmarki.
„Koeratüdruk Lotte oli meile lihtsalt väga sümpaatne, ta on Eestis väga armastatud ja populaarne tegelane. Selle margi loomisel pidasime silmas oma nooremaid kliente, soovime neile tutvustada kirjasaatmise traditsiooni,” ütles Eesti Posti juhatuse esimees Hans Teiv Eesti Posti pressiteates. „Idee teha animatsioonitegelasega postmark tuli eelmise aasta postmarkide ideekonkursilt,” lisas Teiv.
Ülemaailmne Postiliit (UPU) propageerib tuleval aastal nooremale sihtrühmale suunatud postmarkide loomist ja traditsiooniliste postiteenuste tutvustamist. 2006.a. novembris toimus Belgias Maailma Filateelianäitus „Belgica”, mis oli pühendatud lasteteemalistele markidele ning filateelia propageerimisele noorte seas üldiselt.
Lisaks sellele osales Eesti Post kodumaal messil „Laps ja Pere”, kus tutvustati nii väikestele kui ka suurtele huvilistele erinevaid postmarke. Huvi lasteteemaliste postmarkide vastu kasvab kodu -ja ka välismaal.
Margi nominaaliga 4.40 on kujundanud Maarja Kotkas ja Heiki Ernits. Margi tiraaž on 590 000.
Seotud lood
Eesti Posti uue hinnakirja järgi on kümne
paki saatmine odavam kui kuni üheksa paki postitamine.
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.