Hansapank kirjeldab panga kliendilehes enda
võtmekliente nõudlike ja aktiivsetena.
Hansapanga võtmeklient on korrektse maksekäitumisega klient, kelle igakuine laekumine kontole on vähemalt 15 000 krooni või kes kogub Hansapanga kaudu pensionit ja on võtnud ka kodulaenu.
Võtmekliente on järjest rohkem – 2006. aasta alguses suurenes nende arv tervelt kolmandiku võrra. Suurema osa võtmeklientide vanus jääb 26 ja 59 aasta vahele ja nende hulgas on peaaegu võrdselt kõiki vanusekümnendeid.
Võtmekliendid moodustavad 7% kogu Hansapanga eraisikute baasist.
Võtmekliendi segmendijuht Ruth Haljasorg teab öelda, et võtmekliendid on Hansapanga kõige teadlikumad, aktiivsemad ja seejuures ka kõige nõudlikumad kliendid. Nad on nii pangakaartide kui ka hanza.neti aktiivsed kasutajad.
Üks osa neist on eriti aktiivsed kliendid, kes kasutavad paljusid erinevaid Hansapanga tooteid.
Seotud lood
Hansapanga privaatpanganduse 4300 kliendil
on koguvara üle 10 miljardi krooni, mis tähendab, et ühel kliendil on keskmiselt
2,3 miljonit krooni likviidset raha.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.