Ettevõtja Oliver Kruuda hinnangul kasvatab
Ekspress Grupi IPO kõigi turuosaliste, sealhulgas ka Kalevi meediaportfellide
väärtust just Ekspress Grupi enda arvelt.
„Fookus tuleb meediaturule, see on sektorile hea. Tähelepanelik lugeja on aga juba avastanud, et vaatamata massiivsele kampaaniale on piirkonnas oluliselt atraktiivsemaid meediaettevõtteid. Kadastik tõestas paberil, et Ekspress Grupp ei ole vaatama tema juhtide kinnitusele tegelik turuliider. Järelikult on sõber Hans prospekti kokku kirjutades investoritele bluffinud, milles iseenesest ei ole midagi imelikku, sest on see ju lehemeeste igapäevane rutiin,” ütles Kruuda.
Tema sõnul saadab Ekspressi IPO-t kõige kallim reklaamikampaania, millele eelnes paljude teiste, just Eesti ettevõtjate kontrolli all olevate börsifirmade klobimise aktsioon lehtedes. „Kui siia lisada ka väga soodne konjunktuur kodanike rahakottides, siis peaks oodatav tulemus ületama Tallinki märkijate arvu. Ootan huviga, mis hinnangu investorid eetilisele meediagrupile annavad ja kuidas saab praktikas olema tegu Ekspress Grupi läbipaistvusega börsil. Lugesin hiljuti Ekspressi alguslugu ja mis siin salata - see just optimismi ei sisenda,” ütles Kruuda, kelle sõnul on kurb, et vaid vähesed julgevad meedia teemadel avatult rääkida.
„Olgem ausad, tegemist on ju hiiliva tsensuuriga. Kes see ikka tahab avalikult Ekspressi IPO kohta midagi kriitilist öelda ja ennast järgmine päev lehe häbipostist leida? Kadastik teebki konkurendina järelvalvaja tööd, teised noogutavad vaikselt kaasa,” lisas Kruuda.
Kruuda juhitav haldusfirma AS Kalev on viimastel kuudel teatanud mitmetest meediaostudest. Muuseas on Kalev omandanud mitmeid ajakirju väljaandvad väiksemad kirjastused, samuti osteti trükitööstusettevõte Uniprint.
Seotud lood
Ekspress Grupi omaniku Hans H Luige sõnul
märgiti grupi aktsiaid rohkem, kui neid pakkumisele läks.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.