Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Käisin paar nädal tagasi Tartus Kuldmuna reklaamiauhindade jagamise jätkupeol.
Õhtu edenedes tekkis häda ja otsustasin tualettruumist abi otsida. Sisenen - kõik korras. Ei ühtki tüütut tuttavat ega narkodiilerit. Asun oma ürgse toimetuse kallale, ja äkki! Nagu välk selgest taevast - reklaam. Ja mitte preservatiivireklaam, mida ikka WCdes leida võib, vaid korralik eestikeelne reklaam. Marek agentuurist Zavod BBDO otsib endale disainerit. Geniaalne ajastus ja kohavalik. Enamik asjalikke reklaamidisainereid on sel peol kohal. Enamik neist on purjus ja külastab tualetti korduvalt ja seal ei saa te muud teha, kui mõelda, et liiga pikalt on orjatud ühte agentuuri. Ja proovige te purjus peaga kinnisilmi pissida. Pole üldse mugav. Mugavam on siiski reklaami lugeda. Ja kui teie häda on piisavalt pikk, siis mõjub see teile nagu Poola pesupulbrireklaam. Hoolimata sellest, et see teid ärritab - see toimib.
5. novembri USA presidendivalimiste tagajärjel võivad käesoleva aasta viimased kuud osutuda investoritele muutlikuks. Freedom24 analüütikud hindavad, kuidas võiks Donaldi Trumpi võit mõjutada aktsiaturge kaubandus-, energia-, kaitse- ja tehnoloogiasektorites.