Esimest korda ajaloos Soomes toimuv
Eurovision läheb Soome maksumaksjatele maksma 94 miljonit krooni, kirjutas
Rootsi majandusportaal di.se.
"Šlaagri-EM on Soome jaoks 45 aastat olnud kogu rahva trauma. Võit vabastas soomlased alaväärsuse tundest. Nüüd oleme uhked," ütles Soome telekanali YLE esindaja, kontserdi korraldamise eest vastutav Kjell Ekholm.
Helsingi linn on keskuse ümberkorraldusteks kulutanud ligi 34 miljonit krooni. "See on meile hea võimalus näidata nii riiki kui Helsingit. Kohal on üle 2500 ajakirjaniku 50 riigist. Üritus on osa pikaajalisest strateegiast muuta Helsingi rahvusvaheliselt enam tuntuks ning meelitada siia enam turiste ja tudengeid," ütles Helsingi linna majandusdirektor Eero Holstila.
Selle aasta lauluvõistlus läheb kokku maksma pea 200 miljonit krooni. Sellest umbes kolmandik tuleb riigieelarvest. Kui arvestada ka Helsingi linna panust, läheb üritus maksumaksjatele maksma 94 miljonit krooni. Seda aga peetakse hästi investeeritud rahaks.
Seotud lood
Aripaev.ee küsitlusest selgus, et
kolmandikku lugeajaid Eesti euroalulu saatus ei huvita.
Hendrik Sal-Salleri ja Berit Veiberi loodud ning
Gerli Padari esitatud Eesti tänavune eurolaul «Partners in crime» ei pääsenud
Eurovisiooni finaali.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.