Tallinnas Pirita linnaosa keskuses ja
supelranna lähistel aladel on 1. juunist kuni 31. augustini mootorsõidukitele
parkimine tasuline.
Tasulise parkimisala on Tallinna transpordiamet tähistanud vastava märgistusega. Ala hõlmab Supluse puiestee, Merivälja tee ja Rannahoone vahelist parkimisala (Rannahoone esine ala); Merivälja tee 24 parkimisala (Pirita LOV esine); Kloostri tee ja Merivälja tee 16 vahelist parkimisala (kloostri ees olevat parkimisala); Merivälja tee 1 parkimisala; Merivälja tee ja vana Merivälja tee vahelisi parkimisalasid; Randvere tee ja Merivälja tee vahelisi parkimisalasid; Merivälja teed Kloostrimetsa teest Mähe teeni, Kloostrimetsa teed Merivälja teest Kõrkja teeni, teatas AS Ühisteenused.
Parkimine on tasuline pühapäevast neljapäevani kella 10.00 kuni 21.00; reedeti kella 10.00 kuni 24.00; laupäeviti kella 00.00 kuni 02.00 ja kella 10.00 kuni 24.00 ning pühapäeviti lisaks kella 00.00 kuni 02.00.
Parkimise eest saab maksta mobiiltelefoniga või ostes parkimispileti. Piirkonnas saab pileteid osta Merivälja tee 1 asuvast R-kioskist ja kolmest parkimisautomaadist linnaosavalitsuse ja Rannahoone läheduses ning Merivälja tee ja vana Merivälja tee parkimisalal.
Kuni 30 minutit parkimist maksab 10 krooni. Parkides 30 minutit kuni 2 tundi, tuleb lunastada 25kroonine parkimispilet. Päevapilet maksab 50 krooni, kuukaart 500 krooni.
Seotud lood
Linnavolikogus muudetud parkimistasu
kehtestamise määruse kohaselt võib mootorrattaid alates 1. juulist linnas tasuta
parkida, hübriidautode parkimise eest tuleb aga edaspidi hakata maksma, teatas
linnavalitsus.
Pealinnas parkimist korraldav AS
Ühisteenused teenis tänavu esimesel poolaastal Tallinna linnale parkimistasu ja
viivistasudena kokku 40 miljonit krooni, ehk 10 miljonit krooni enam kui mullu
samal perioodil.
Tallinna linnavalitsus plaanib uut korda,
mille kohaselt antakse tasuta parkimise õigus autodele, mille heitgaasides ei
sisaldu CO2, kaherattalistele mootorsõidukitele ning "Pargi ja reisi" süsteemi
kasutajatele.
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.