Tallinna Sadama endine turundusdirektor
Erik Sakkov juhib teist aastat n-ö laevade bensiinijaama ehk punkerdusfirmat AS
NT Marine. Krediidiinfo andmetel ulatus ettevõtte käive 2005. aastal 1,75
miljardi kroonini.
Kui mõne aasta eest võis Tallinna Sadama turundusdirektorina töötanud Sakkovi nime tihtipeale leheveergudel kohata, on täna olukord sootuks teine – meediasse satub ta üliharva, kirjutas Saldo.
“Kadunud ma küll kuskile pole. Lihtsalt teen vaikselt oma tööd. Meie firmal pole jaekliente, kes meie tegemiste kohta lehest lugeda sooviksid,” põhjendab ta. “See on business-to-business äri, mis baseerub usaldusel ja kindlal sõnal. Reklaam siin ei aita,” lisab ta.
AS NT Marine on punkerdusfirma ehk laevade bensiinijaam, nagu Sakkov seda nimetab. “Ainus vahe on selles, et kui tavaliselt sõidab klient bensiinijaama juurde ise, siis laevanduses on vastupidi – punkerdaja peab ise tankeriga kliendi juurde minema.” Ja bensiini asemel tarbivad laevad raskeid kütteõlisid ning diislit.
Sakkovi sõnul on NT Marinel kokku viis punkerlaeva, millega kliente teenindatakse. Ettevõtte klientideks on laevaomanikud, teiste seas kuulub NT Marine klientide hulka näiteks Tallink.
“Töö on äärmiselt huvitav ja pingeline, kuna see majandussektor on mõjutatav kõikvõimalikest regulatsioonidest ning maailmamajanduse arengutest,” ütleb Sakkov.
Seotud lood
Tallinna Sadamal on riigile välja maksmata
200 miljonit krooni dividende, mille tasumiseks on sadam küsinud lisaaega.
AS Tallinna Sadama ainuaktsionär otsustas
3. aprillil 2007. aastal kinnitada aktsionärile dividendina väljamakstava
kasumiosa suuruseks 300 miljonit krooni, teatas ettevõte börsile.
Eesti Ehitus ja Tallinna Sadam sõlmisid 23.
märtsil 2007.a. ehituse töövõtulepingu Vanasadama 13. kai galeriide ja tuubuse
ehitamiseks.
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.