• OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,44%36 628,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • OMX Baltic0,12%292,53
  • OMX Riga−0,49%885,3
  • OMX Tallinn0,31%1 863,98
  • OMX Vilnius−0,34%1 136,95
  • S&P 500−1,39%5 521,52
  • DOW 30−1,3%40 813,57
  • Nasdaq −1,96%17 303,01
  • FTSE 1000,02%8 542,56
  • Nikkei 225−0,44%36 628,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • 11.06.07, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadama endine turundusdirektor juhib miljardiäri

Tallinna Sadama endine turundusdirektor Erik Sakkov juhib teist aastat n-ö laevade bensiinijaama ehk punkerdusfirmat AS NT Marine. Krediidiinfo andmetel ulatus ettevõtte käive 2005. aastal 1,75 miljardi kroonini.
Kui mõne aasta eest võis Tallinna Sadama turundusdirektorina töötanud Sakkovi nime tihtipeale leheveergudel kohata, on täna olukord sootuks teine – meediasse satub ta üliharva, kirjutas Saldo.
“Kadunud ma küll kuskile pole. Lihtsalt teen vaikselt oma tööd. Meie firmal pole jaekliente, kes meie tegemiste kohta lehest lugeda sooviksid,” põhjendab ta. “See on business-to-business äri, mis baseerub usaldusel ja kindlal sõnal. Reklaam siin ei aita,” lisab ta.
AS NT Marine on punkerdusfirma ehk laevade bensiinijaam, nagu Sakkov seda nimetab. “Ainus vahe on selles, et kui tavaliselt sõidab klient bensiinijaama juurde ise, siis laevanduses on vastupidi – punkerdaja peab ise tankeriga kliendi juurde minema.” Ja bensiini asemel tarbivad laevad raskeid kütteõlisid ning diislit.
Sakkovi sõnul on NT Marinel kokku viis punkerlaeva, millega kliente teenindatakse. Ettevõtte klientideks on laevaomanikud, teiste seas kuulub NT Marine klientide hulka näiteks Tallink.
“Töö on äärmiselt huvitav ja pingeline, kuna see majandussektor on mõjutatav kõikvõimalikest regulatsioonidest ning maailmamajanduse arengutest,” ütleb Sakkov.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele