• OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • OMX Baltic−1,13%286,69
  • OMX Riga0,12%876,26
  • OMX Tallinn−0,98%1 813,11
  • OMX Vilnius−1,13%1 119,44
  • S&P 500−1,9%5 985,28
  • DOW 30−0,15%44 358,94
  • Nasdaq −3,21%19 313,38
  • FTSE 1000,01%8 503,51
  • Nikkei 225−0,92%39 565,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,24
  • 18.07.07, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Microsoft plaanib spioneerimist reklaami eesmärgil

Microsoft patenteeris uue tehnoloogia kasutajaandmete kogumiseks reklaami eesmärgil, võidakse tulevikus lisada korporatsiooni Live-toodetele.
Patendis kirjeldatakse nn reklaamikeskkonda, mis kogub arvutikasutajalt andmeid ja ja teatab tema suhtes mõjusa reklaami iseloomu, vahendas CyberSecurity.ru.
Reklaamikasum kavatsetakse jagada reklaamiplatvormi omaniku ja lisalahenduste väljatöötajate vahel, olgu need või tekstiprotsessorid, mille kontekstis reklaami esitletakse.
Esialgu kavatseb Microsoft uue tehnoloogia abil reklaamida vaid neid tooteid, mis ei vastandu korporatsiooni huvidele. Konkurentidele litsentse ei anta.
Praegu pole veel päris selge, kuidas andmete kogumise mehhanism toimima hakkab. Vastavalt süsteemi kontseptsioonile saavad andmeallikaiks kasutaja arvutis olevad failid, tema külastatud veebisaidid ja muu. Teiste sõnadega, praegused programmimoodulid vahetatakse nn spioonimoodulite vastu.

Seotud lood

Uudised
  • 17.09.07, 12:23
Microsoft kaotas kohtus Euroopa Komisjonile
Euroopa Kohtu esimese instantsi kohus lükkas täna tagasi suurema osa Microsoft apellatsioonikaebusest Euroopa Komisjoni otsuse vastu, et USA tarkvarahiid on Euroopa turul kuritarvitanud oma monopolilähedast turupositsiooni.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele