Microsoft patenteeris uue tehnoloogia
kasutajaandmete kogumiseks reklaami eesmärgil, võidakse tulevikus lisada
korporatsiooni Live-toodetele.
Patendis kirjeldatakse nn reklaamikeskkonda, mis kogub arvutikasutajalt andmeid ja ja teatab tema suhtes mõjusa reklaami iseloomu, vahendas CyberSecurity.ru.
Reklaamikasum kavatsetakse jagada reklaamiplatvormi omaniku ja lisalahenduste väljatöötajate vahel, olgu need või tekstiprotsessorid, mille kontekstis reklaami esitletakse.
Esialgu kavatseb Microsoft uue tehnoloogia abil reklaamida vaid neid tooteid, mis ei vastandu korporatsiooni huvidele. Konkurentidele litsentse ei anta.
Praegu pole veel päris selge, kuidas andmete kogumise mehhanism toimima hakkab. Vastavalt süsteemi kontseptsioonile saavad andmeallikaiks kasutaja arvutis olevad failid, tema külastatud veebisaidid ja muu. Teiste sõnadega, praegused programmimoodulid vahetatakse nn spioonimoodulite vastu.
Seotud lood
Euroopa Kohtu esimese instantsi kohus
lükkas täna tagasi suurema osa Microsoft apellatsioonikaebusest Euroopa
Komisjoni otsuse vastu, et USA tarkvarahiid on Euroopa turul kuritarvitanud oma
monopolilähedast turupositsiooni.
2018. aastal Leedus loodud ühisrahastusplatvormi
Profitus idee sündis järk-järgult, kui kinnisvara ostjate ja müüjatega suheldes ning kinnisvaraprojekte arendades võis näha inimeste üha suurenevat investeerimishuvi.