• OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−1,22%5 778,15
  • DOW 30−1,55%42 520,99
  • Nasdaq −0,35%18 285,16
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,37
  • OMX Baltic−2,05%290,67
  • OMX Riga−0,62%876,73
  • OMX Tallinn−1,4%1 866,57
  • OMX Vilnius−2,58%1 120,08
  • S&P 500−1,22%5 778,15
  • DOW 30−1,55%42 520,99
  • Nasdaq −0,35%18 285,16
  • FTSE 100−1,27%8 759
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,37
  • 02.08.07, 08:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pargi ja reisi süsteemi kasutab 30 juhti päevas

Juuli alguses käivitunud "Pargi ja reisi" süsteemi katseperioodi esimestel nädalatel jättis oma auto Piritale ja sõitis bussiga kesklinna keskmiselt 30 sõidukijuhti päevas.
21 päeva jooksul parkis Pirital 600 sõidukijuhti, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Süsteemi katseperioodil saab autojuht jätta sõiduki Regati maja juures asuvasse tasuta parklasse ja talle antakse Tallinna ühistranspordi päevapilet.
"Pargi ja reisi" süsteem peaks linna plaanide kohaselt panema inimesed aktiivsemalt ühistransporti kasutama, mitte autoga kesklinna sõitma. Esialgu paistab, et süsteem erilist efekti ei anna.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele