Juuli alguses käivitunud "Pargi ja reisi"
süsteemi katseperioodi esimestel nädalatel jättis oma auto Piritale ja sõitis
bussiga kesklinna keskmiselt 30 sõidukijuhti päevas.
21 päeva jooksul parkis Pirital 600 sõidukijuhti, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Süsteemi katseperioodil saab autojuht jätta sõiduki Regati maja juures asuvasse tasuta parklasse ja talle antakse Tallinna ühistranspordi päevapilet.
"Pargi ja reisi" süsteem peaks linna plaanide kohaselt panema inimesed aktiivsemalt ühistransporti kasutama, mitte autoga kesklinna sõitma. Esialgu paistab, et süsteem erilist efekti ei anna.
Seotud lood
Täna keskpäevaks oli 20 autoomanikku
parkinud oma sõiduki Pirita jõe paremkaldal olevasse Pargi ja reisi
parklasse ning saanud vastu terve päeva kehtiva ühistranspordi tasuta
sõidupileti, teatas Tallinna pressiteenistus.
Projekti "Pargi ja reisi" raames rajatakse
Tallinna äärealadele parklad, mille kasutajad saavad projekti esimese kahe kuu
jooksul õiguse sõita linna ühistranspordis tasuta.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.