Saku Õlletehas alustab esimese kodumaise
tööstusettevõttena rahvusvahelise number üks siidri, Strongbow tootmist, mis
sisaldab endas ka naturaalse veini kääritamist siidri kultuurpärmi alusel,
teatas firma.
Strongbow Gold tootmislitsentsi saamiseks läbis Saku mitmekuulise kvaliteedi- ja tehnoloogiakontrolli ning investeeris seadmetesse ja tootearendusse täiendavalt üle viie miljoni krooni, mis olid suunatud eelkõige naturaalse siidri tehnoloogiasse ning etikettija ning doseerija edasiarendusse. Naturaalse siidriga on kavas saada pool Eesti kvaliteetsiidrite turust, müües täiendavad ligemale 200 000 liitrit järgneva viie kuuga.
"Rahvusvahelise tuntud joogi tootmise litsents näitab Eesti õlletehase kõrget tehnoloogilist taset ja annab rahvusvahelise mõõtme nii ettevõtte sees kui ka pakkumisele joogiturul," lausus Saku Õlletehase juhatuse esimees Ireneusz Smaga.
Strongbow Gold on naturaalne siider, kuhu ei ole lisatud maitse- ega lõhnaaineid, mistõttu on jook vähem magus ja teeb ta sobilikuks ka mehelikule maitsele.
„Veini, vahuveini ja siidrite turul on Eestis sarnased arengufaasid. Mida küpsemaks muutub turg, seda enam hakatakse hindama kuiva ja vähem magusat jooki. Uued turud aga eelistavad magusaid jooke,” rääkis Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. „Sarnane trend on toimunud Eesti siidriturul, mis on tänini olnud eelkõige maitsestatud siidritoodete käes ning tarbijatestid on pannud tootjaid valima magusamate variantide vahel.”
Strongbow on enim müüdud siider maailmas. Saku Õlletehas on esimene kodumaine tootmisettevõte, mis on saanud rahvusvahelise joogi tootmise litsentsi.
Strongbow siidreid toodab ja müüb rahvusvaheline joogikontsern Scottish and Newcastle, mille tuntumateks markideks on peale siidri Strongbow, rahvusvahelised õllemargis Fosters, Kronenbourg 1664, Newcastle Brown Ale, John Smiths. Scottish and Newcastle on 50% omanik Baltic Beverages Holding AB, mis on Saku Õlletehase enamusosanik. 25% Saku Õlletehase aktsiatest kuulub Eesti väikeaktsionäridele.
Seotud lood
Seoses naturaalsiidri Strongbow Gold
tootmisega avas õlletehas ka veinitehase, kirjutas Eesti Päevaleht.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.