Kõik, kes te tundsite, et võite oma
iPodi üle uhkust tunda, lööge silmad maha.
Teie muusikamängija on lootusetult vananenud. Apple uus iPod on puutetundliku ekraaniga ning meenutab välimuselt vägagi suvel ilmavalgust näinud multimeediatelefoni iPhone.
Lisaks puutetundlikkusele suudab muusikamängija ise WiFi kaudu endasse muusikat laadida ning Apple on sõlminud lepingu Starbucksi kohvikuketiga, kus edaspidi on võimalik iPodidesse, iPhone'idesse või Mac sülearvutisse WiFi kaudu iTunesi muusikapoest muusikat osta. Eeskätt on see mõeldud neile muusika- ja videosõpradele, kelle kodused netiühendused jäävad suurte failide tõmbamiseks aeglaseks.
Uuel iPodil on YouTube'i tugi ning 8- gigabaidise mälumahuga mängija hind on USAs saab olema 299 dollarit (3420 krooni), poole mälumahukam seade maksab 399 dollarit (4570 krooni).
Digirevolutsioon on Apple'i bossi Steve Jobsi sõnul kogumas aina suuremaid tuure. Mullu USAs väljalastud muusikast kolmandik ilmus vaid helifailide kujul ega avaldatudki ametlikult CD-plaadil.
Samuti tuli turule uus 5-sentimeetrise ekraaniga iPod Nano, millel on metallkorpus, poole suurem mälumaht ning uus nimi iPod Classic.
Ühtlasi kärpis firma kalleima iPhone, 8-GB mäluga iPhone'i hinda. Siiani vaid USAs müüdav telefon maksab nüüd 399 dollarit (4570 krooni) , varasema 599 dollari (6861 krooni) asemel.
Seotud lood
Kui kopeerida muusika CD-plaadilt arvutisse
MP3-failiks, siis suur osa muusikast lihtsalt kaob.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.