Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles
aripaev.ee-le kommentaariks Delfile võimaliku konkurendi tekkimise kohta: "Väga
tore!".
"See on selles mõttes tore, et kõik internetiturul olijad võitlevad selle eest, et turg saaks suurem ja seda näiteks lehe- ja telereklaami arvel. Mida rohkem tugevaid tegijaid, seda parem," märkis ta.
Ta mõtles hetke ja lisas, et kui ärimees Oliver Kruuda plaanid on ikka tõsised ja tegijad professionaalid.
"Delfil on kõigis Balti riikides väga suur turuosa reklaamiturul ja neid esimese tulija eeliseid jätkub kindlasti vaid mõneks ajaks," möönis ta ning lisas, turuosa suurendada on meil võimatu. "Protsentuaalselt võime turuosa kaotada, aga mahtudes summa summarum kindlasti võidame," kommenteeris ta.
Jehe sõnul ootab Delfi reklaamikäibe aastast kasvu üle 30 protsendi.
Turu-uuringu firma EMOR pakkus tema sõnul, et interneti reklaamituru maht oli 2006. aastal 64 miljonit krooni, kuid Jehe märkis, et tema on kindel, et see tegelik näitaja oli hoopis 200 miljoni krooni kanti.