Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles
aripaev.ee-le kommentaariks Delfile võimaliku konkurendi tekkimise kohta: "Väga
tore!".
"See on selles mõttes tore, et kõik internetiturul olijad võitlevad selle eest, et turg saaks suurem ja seda näiteks lehe- ja telereklaami arvel. Mida rohkem tugevaid tegijaid, seda parem," märkis ta.
Ta mõtles hetke ja lisas, et kui ärimees Oliver Kruuda plaanid on ikka tõsised ja tegijad professionaalid.
"Delfil on kõigis Balti riikides väga suur turuosa reklaamiturul ja neid esimese tulija eeliseid jätkub kindlasti vaid mõneks ajaks," möönis ta ning lisas, turuosa suurendada on meil võimatu. "Protsentuaalselt võime turuosa kaotada, aga mahtudes summa summarum kindlasti võidame," kommenteeris ta.
Jehe sõnul ootab Delfi reklaamikäibe aastast kasvu üle 30 protsendi.
Turu-uuringu firma EMOR pakkus tema sõnul, et interneti reklaamituru maht oli 2006. aastal 64 miljonit krooni, kuid Jehe märkis, et tema on kindel, et see tegelik näitaja oli hoopis 200 miljoni krooni kanti.
Seotud lood
Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles täna
Oliver Kruuda uudisteportaali kalev.ee kommenteerides, et uus konkurent Delfile
ära teha ei suuda.
AS Ekspress Grupp kaotab ühendamise teel
ära oma aktsiate valdusühingud OÜ ZinZin, OÜ Delfi Holding (endise nimega OÜ
Interinfo Baltic), teatas grupp börsile.
Ärimees Oliver Kruuda suuromanduses
olev Kalev Meedia otsib töötajaid ka oma loodavasse venekeelsesse
uudisteportaali.
Hans H. Luik usub, et praegune Kruuda jutt
teha uudisteportaal on reaalsem, võrreldes kevadega, kui samuti lubati oma
päevalehega turule tulla.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Viimased uudised
Euroopa kas tõuseb või laguneb Ukrainas
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele