• OMX Baltic−0,58%307,57
  • OMX Riga−0,27%866,65
  • OMX Tallinn0,18%2 081,95
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,95
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 100−0,09%8 764,24
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • OMX Baltic−0,58%307,57
  • OMX Riga−0,27%866,65
  • OMX Tallinn0,18%2 081,95
  • OMX Vilnius−0,5%1 203,95
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 100−0,09%8 764,24
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,13
  • 13.09.07, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ville Jehe: väga tore, kui Delfi saab konkurendi!

Delfi tegevjuht Ville Jehe ütles aripaev.ee-le kommentaariks Delfile võimaliku konkurendi tekkimise kohta: "Väga tore!".
"See on selles mõttes tore, et kõik internetiturul olijad võitlevad selle eest, et turg saaks suurem ja seda näiteks lehe- ja telereklaami arvel. Mida rohkem tugevaid tegijaid, seda parem," märkis ta.
Ta mõtles hetke ja lisas, et kui ärimees Oliver Kruuda plaanid on ikka tõsised ja tegijad professionaalid.
"Delfil on kõigis Balti riikides väga suur turuosa reklaamiturul ja neid esimese tulija eeliseid jätkub kindlasti vaid mõneks ajaks," möönis ta ning lisas, turuosa suurendada on meil võimatu. "Protsentuaalselt võime turuosa kaotada, aga mahtudes summa summarum kindlasti võidame," kommenteeris ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jehe sõnul ootab Delfi reklaamikäibe aastast kasvu üle 30 protsendi.
Turu-uuringu firma EMOR pakkus tema sõnul, et interneti reklaamituru maht oli 2006. aastal 64 miljonit krooni, kuid Jehe märkis, et tema on kindel, et see tegelik näitaja oli hoopis 200 miljoni krooni kanti.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele