• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 19.09.07, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Puusepp: sellega tuleb elada, et palgad kasvavad

Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ütles Äripäeva majanduskonverentsil Äriplaan 2008, et nemad ootavad tuleval aastal jaekaubanduse sektoris 15%st palgakasvu.
"15% palgakasv eeldab aga 10st käibe kasvu," möönis ta ning lisas: "Sellega tuleks elada, et palgad kasvavad ja palgavahed erinevate ametite vahel ühtlustuvad".
Puusepp märkis, et jaemüügi osa SKP-st oli 2000. aastal 18,5% ja 2006. aastal 21,5%. "Kasv on olnud päris võimas, kuid näiteks Saksamaal ja Taanis on see näitaja 16-17%, Rootsis 18%, Lätis 31% ja USAs 29%. Euroopa keskmine 19%," lisas ta
Samuti märkis Puusepp, et tarbimine on emotsionaalne ja elatakse tihti homse arvel ning kui endal ei ole, siis pank ikka annab. Palju laenuraha muutub palgaks ja voolab tarbimisse. Üha suurenev on on inimestel hetketarbimine. "Kaupmeestele on muidugi väga positiivne, kui inimesed palju tarbivad," möönis ta.

Seotud lood

Uudised
  • 02.08.07, 10:52
Raul Puusepp: palkade jõuline kasv ei peatu lähema viie aastaga
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp usub, et palgatõusust ei pääse me veel niipea, kuna trend palkade ühtlustumise suunas Euroopa erinevates regioonides jätkub.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele