Sell, Buy, Enjoy ostu-müügikeskkond toetab kolme keelt, milleks on vene keele kõrval eesti ja inglise keel. Firma kommertsdirektori Maksim Kolodijevi sõnul täieneb oksjoniportaalis kasutatavate keelte nimekiri ka läti, leedu ja soome keelega.
Eestikeelsed eraisikutele mõeldud oksjonileheküljed ja internetipoed töötavad juba pikka aega edukalt. "Analüütikute hinnangul ulatub virtuaalse äri käive maailmas 2007. aastal 1 miljardi dollarini, seetõttu otsustasime mitte kõrvale jääda," märkis Kolodijev.
Sbe.ee projekti vedajad kavatsevad oma oksjonikeskkonna teha ühtmoodi kättesaadavaks kogu Balti regioonile, eelkõige aga nii Läti, Leedu kui ka Eesti elanikele. Sell, Buy, Enjoy müügikeskkonna teeb unikaalseks see, et iga kasutaja saab seal viie minutiga avada isikliku internetipoe. "Pole vaja riskida suure summaga, et internetis kauplemist alustada," teatas Sbe.ee tehniline direktor Aleksei Hodunkov.
Sbe.ee kaudu müüdavate kauba- ja teenusekategooriate nimekiri ulatub üle 2000. Ühes neist kaubeldakse näiteks intellektuaalse omandi erinevate liikide ning virtuaalmaailma varadega, nagu Second Life'i ja World of Warcrafti mängukontodega.
Kolodijevi sõnul oksjonite korraldamine kasutajatele kulusid ei too, seejuures ei jää Sbe.ee keskkond Osta.ee-st maha. Praegu püüab uus oksjonikeskkond Osta.ee-lt kliente üle lüüa. Sbe.ee keskkonna peamisteks klientideks on praegu kollektsionäärid. Ööpäevas külastab veebilehte 1500 unikaalset kasutajat.
Osta.ee juhatuse liige Toomas R. Raist suhtus asjasse rahulikult. "Konkurents on jõud, mis viib äri edasi," kommenteeris ta. "Me tervitame oma uusi konkurente. Vaadake, internetioksjonite sfääris on küllaltki raske läbi lüüa. Algul paistab kõik väga lihtne, kuid tegelikult on see palju keerulisem."
Sbe.ee oksjonikeskkonna väljatöötajate sõnul peab kasutaja end samuti internetipanga või ID-kaardi vahendusel autoriseerima. See vähendab pettuse riski praktiliselt nullini, leiavad Sbe.ee tegijad.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele