• OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,31%877,93
  • OMX Tallinn−0,7%1 879,84
  • OMX Vilnius−2,07%1 135,05
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,72%8 807,44
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • OMX Baltic−1,7%293,99
  • OMX Riga−0,31%877,93
  • OMX Tallinn−0,7%1 879,84
  • OMX Vilnius−2,07%1 135,05
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,72%8 807,44
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,94
  • 27.09.07, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ansip: piirijärjekordi vähendava parkla ehitus on mõeldav

Peaminister Andrus Ansip lausus tänasel valitsuse pressikonverentsil, et sarnaselt Soomele, kes plaanib ehitada piirijärjekordade vähendamiseks parkla, oleks see võimalik ka Eestis.
"Rääkisime valitsuse istungil pikalt piiripunktidest ja järjekordadest. Eraldasime ka 261 010 krooni, et hüvitada jaanuarist juulini kulutused seoses sellega. Tegemist on ulatusliku probleemiga. See pole vaid Eesti ja Venemaa vaheline probleem, vaid Euroopa Liidu ja Venemaa vaheline probleem, mida ka EL üritab lahendada," kommenteeris peaminister piirijärjekordade probleemi valitsuse pressikonverentsil.
Piirijärjekorrad on peaministri sõnul olnud aastaid pikad ka Soomes, samuti Lätis ja Leedus. "Soomes plaanitakse uue aasta eelarvest kulutada 24 miljonit eurot ( ligi 375 miljonit krooni) 1000 autole parkla ehitamiseks, mis peaks 30 kilomeetri võrra vähendama piirijärjekordi. Järjekord ise on muidugi pikem," märkis peaminister ning lisas, et sellise parkla ehitus võiks olla mõeldav ka Eestis, kuid tema sõnul pole see mõistlik.
"See parkla oleks pool Kumust. Täiesti mittetootlikku parklasse investeerida 375 miljonit krooni poleks mõistlik. Kui 30-40 kilomeetri pikkuselt kasutatakse maanteed maa-aluse parklana, samal ajal toimib seal peal ka liiklus, siis see on väga ohtlik. Samuti poleks see pikas perspektiivis mõistlik, " lisas Ansip pressikonverentsil.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele