Baltika juht Meelis Milder tänab hea mõtte eest ning lisab, et Baltika esimeseks sooviks seoses olümpiaga on siiski jätkata delegatsioonide rõivastamist.
"Põhjus on lihtne - olümpia kõige silmapaistvam osa on ikkagi sportlased, mitte korraldusmeeskond. Kui Pekingis riietab meie moemärk Monton Eesti ja Läti olümpiakoondist, siis usume, et Londonis on meie rõivaid kandvate maade nimekiri kindlasti veelgi pikem," lisab Milder.
Ehitusfirmad ei näe aga mingit motivatsiooni ega mõtet ennast pakkuma minna.
Merko Ehituse juhatuse esimees Tõnu Toomik kinnitab, et Merko strateegia on olnud keskendumine koduturule, milleks on Balti riigid. "Sellest tulenevalt ei ole muud turud kunagi tõsiselt arutluse all olnud," sõnab Toomik.
ASi Eesti Ehitus juhatuse esimees Jaano Vink ei oska Londoni olümpiamängude raha noolimise mõtte peale eriti midagi kosta. Teema ei olevat õhus.
Huvipuudust põhjendab koduturule keskendumisega ka Elioni finantsdirektor Valev Tõnisson, kes mainib, et on võimalik, et teema tuleb päevakorrale, kuid kindlasti ei ole nende jaoks tegemist prioriteetse teemaga.
Eesti IT-tiigri vallapäästmisele kaasa aidanud riigikogulane Mart Laar näeb perspektiivikana Londoni olümpiamängudele IT-teenuste pakkumist. "Tegelikult on minu meelest väga hea idee, et Eesti ettevõtted mängudele oma panuse annaksid. Ja üritada tuleks kindlasti, kuigi olen samuti teatavat laiskust märganud. Kindlasti soovitaksin pakkuda Eesti IT-teenuseid, nendega võiks kihvte asju teha," märgib Laar.