• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 11.10.07, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gräzin: mul on riigikogu kõige odavam auto

Reformierakondlane ja riigikogu liige Igor Gräzin leiab, et see pole paha, kui riigikogu liige mõne ärimehe autot kasutab, aga seda tuleks deklareerida. Gräzini enda auto on tema arvates riigikogu odavaim.
"Ma kasutan oma enda liisitud autot, Chevrolet Lacettit, mis maksab ligikaudu 165 000 krooni," vastas Gräzin aripaev.ee päevaküsimusele "Kelle autoga te sõidate?". Reformierakondlane lisas, et tõenäoliselt on see riigikogu liikmete autopargis kõige odavam auto.
Gräzin pole ka mõelnud variandile, et endale kallim auto osta. "Ma ei ole kõige õigem inimene, kellelt seda küsida. Mul on palju nõrkusi, aga autod nende hulka ei kuulu. Ma isegi kardan autosid," rääkis ta.
Gräzini sõnul peaks riigikogu liige, kes kasutab ärimehe autot, seda deklareeima. See pole paha, aga see peaks teada olema. See on kahtlemata hüve, mis tekitab huvi ja inimesed peaksid teadma sellest," kommenteeris ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele