Rahvasuu räägib, et kui ettevõtte auto
ARKis veoautona arvele võtta, ei pea selle isiklikuks otstarbeks kasutamiselt
erisoodustusmaksu maksma.
Tänavu 9 kuuga on ARKis arvele võetud tuhatkond veoautot, mis lähemal vaatlemisel suhteliselt kobedateks ametiautodeks klassifitseeruvad, kirjutas Äripäev.
Näiteks nelikveolised ning mugavusi ääreni täis Mercedes-Benz Vito bussikesed või Nissan Navara kastiga maasturid. Veel tuhatkond arvele võetud veoautot on n-ö naksitrallibussid ja pirukakärud, maapiirkondades on needki üsna hinnatud ametisõidukid. Lisaks on sel aastal ARKis veoautona arvele võetud ka sellised autod nagu Toyota Corolla, Jeep Wrangler, Kia Ceed, Mazda 5, Opel Meriva, Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Hyundai Getz...
Kuidas see kategooria määramine täpsemalt käib? Kuidas saab ühest sõiduautost veoauto? "Nimetatud sõidukid on läbinud ümberehituse - alles on jäetud üksnes kaks reisijakohta. Ümberehituse tagajärjel ületab veetava kauba mass reisijate massi, tulemuseks on veoauto," selgitab ARKi pressiesindaja.
Kuid miks üldse arvatakse, et veoauto puhul ei pea erisoodustusmaksu maksma? Maksu- ja tolliamet kinnitabki, et vahet pole, kas töötaja käsutusse on antud sõidu- või veoauto, maksu maksma peab ikka.
Samas tunnistab üks maksuametnik, et kui auto tehnilises passis on kirjas N-kategooria ehk veoauto, võib tõesti juhtuda, et rohkem sellele autole maksualast tähelepanu ei pöörata. Sama kinnitavad kõikvõimalikud interneti autofoorumid.
Seotud lood
Täna ajakirjanikega kohtunud Euroopa
Komisjoni asepresident Siim Kallas ei soovinud meeleldi kommenteerida Eesti
valitsuse plaani jätta Euroopa Liidu liitumiskõnelustel lubatud muudatused
tulumaksuseaduses tegemata.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.