Sampo Panga kaheksa kuu kasum kasvas
möödunud aasta sama perioodiga võrreldes ligi poole võrra, 316 miljoni kroonini.
Pank teatas, et tegevustulu ulatus 711 miljoni kroonini, kasvades aastaga 45%. Samuti tõusis ka kulu, aastane kasv 32 protsenti, 339 miljoni kroonini. Tõusu näitas ka kulu ja tulu suhtarv - tänavu oli see 47,7%, mullu 52,4%. Omakapitali tootlikkus oli tänavu 37,2 ja eelmisel aastal samal ajal 32,1%. Klientide hoiuste maht oli tänavu esimese kaheksa kuuga 15,8 miljardit krooni, kasvades aastaga 39%. Laenu- ja liisingportfelli maht oli 26,6 miljardit krooni, suurenedes aasta jooksul 66%. Klientide arv oli septembri lõpus 160 000, suurenedes aastaga 14%. Internetipanga klientide arv oli 149 000, moodustades 93% kogu klientide arvust ja kasvades aastaga 20%.
Sampo Panga juhatuse esimehe Aivar Rehe sõnul olid panga kolmanda kvartali majandustulemused väga head, samas varade kasv on toimunud tasakaalustatult. "Oleme kasvatanud jõudsalt ärimahte kõigis tegevusvaldkondades. Eraldi väärib esiletoomist arveldusteenuste edukas pakkumine ettevõtetele. Üldise majanduskasvu aeglustumise tingimustes oleme suutnud säilitada tasakaalustatud kasvu. Hoiuste maht kasvas III kvartalis 17% ehk 2,2 mld krooni ja laenuportfelli kasv oli III kvartalis 11% suurenedes 2,6 mld krooni".
Seotud lood
Aripaev.ee Kuumal Toolil istus Sampo Panga juht Aivar Rehe.
Kas Sampo peab ennast Eestis suureks pangaks?
Kuigi Sampo panga reklaamis lubab panga
juht Aivar Rehe, et läheb kliendi koju lagesid värvima, kui pank ei suuda teha
konkurendist paremat laenupakkumist, siis tegelikult on kampaania tingimustes
punkt, mis Rehe tööst vabastab.
Sampo Panga juht Aivar Rehe ütles
aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et Sampo pank ei laena raha kinnisvara
ostmiseks Kreekas või Türgis.
Vahur Krafti juhitud Nordea ja Aivar Rehe
käe all töötav Sampo Pank on laenurallis vajutanud turbonuppu ning uute
ärilaenude mahu kahekordistamisega jätnud Hansa- ja Ühispanga tänavu kaugele
maha.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.