Täna jõuab Rimides müügile kaubandusketi
oma ajakiri Toit Trend.
Ajakirja eesmärgiks on säästa inimeste aega, pakkudes inspiratsiooni söögi valmistamiseks, mõnusaks vaba aja sisustamiseks ning iseenese ja kodu eest hoolitsemiseks, teatas Rimi.
Uus ajakiri on mõeldud peamiselt 25-50 aastastele naistele ja meestele, kes armastavad ise süüa teha, reisida, uusi asju katsetada, sõpradega toredalt koos aega veeta ning kelle jaoks on tähtis iseenda ja kodu hea väljanägemine.
Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul soovib Rimi pakkuda oma klientidele lisaväärtust sisutiheda lugemise ja näpunäidete näol ning seda sümboolse hinna eest. „Unikaalne on näiteks retseptide osas see, et kõiki vajaminevaid aineid saab Rimi kauplustest osta. Kui retsept on ajakirjas, siis on valmistamine Rimis ka ise läbi proovitud. Tihtipeale muretsevad toidutegemist nautivad inimesed sellepärast, et vajaminevaid aineid ei ole kaubandusest leida,“ kommenteeris Mägioja otsust hakata Rimi ajakirja välja andma.
Esialgu on ajakiri Toit Trend müügil ainult Rimis, kuid tulevikus planeeritakse koostööd ka partneritega. Rimi ajakiri hakkab ilmuma iga kahe kuu tagant. Ajakiri on 116leheküljeline ja valmib koostöös Ajakirjade Kirjastusega. Ajakirja tiraaž on 20 000 eksemplari.
Seotud lood
Colliers Internationali vanemkonsultant
Eugen Aarna kirjutab tänases Äripäevas, et Ülemiste Rimi võib käivet kaotada,
kui teisele poole Tartu maanteed uus Selver kerkib.
Rimi Baltic Groupi 2007. aasta kümne kuu
käive kasvas aasta varasemaga 20%, Eestis aga oli tõus vaid 5%.
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.