Kui varasematel aastatel on konkurents aasta auto tiitlile olnud tihti pingeline ja võitja selgunud alles viimaseid hääli kokku lugedes, siis seekord käis mäng ühte väravasse - Ford Mondeo kogus esikohapunktid enamikult žüriiliikmetelt.
Konkurss on oluline seetõttu, et ajakirjanikud valivad Eesti aasta autot, mis peaks sobima teeolude, kliima ja rahakoti paksusega, ning millele pakutaks kliendisõbralikku teenindust.
Ford Mondeo pole mõistagi mingi superauto - kuid ega Eesti rahvas ka superinimestest või siis superrikastest koosne.
Fordi edu tagas oskus pakkida väga palju autot suhteliselt vastuvõetava hinna sisse. Mondeo polnud küll parim kaugeltki kõigi arvesse tulnud kriteeriumide järgi, ent kehvemate seas mitte kunagi.
Kui esikoha valikul oli kõik selge, siis teise koha pärast heitlesid kolm autot kuni viimaste hinneteni. Ega ajakirjanikel kerge olnud - katsuge hinnata nii erinevaid sõidukeid nagu Kia cee'd ja Mercedese C-klass!
Teisele kohale tõstis Kia lõpuks fakt, et harva on mõni tootja suutnud uue mudeliga oma varasemaid nii palju ületada. Linnamaasturifännide lemmik Honda CR-V jäi napilt neljandaks. Oma sõna sai kaasa öelda ka Eesti rahvas, kes hääletas rahvaauto 2008 võitjat.
Edukalt juhtis teiste ees häälte kogumisega Honda CRV. Auhinna saamine hakkab sellele margile tavaks muutuma, eelmisel aastal võitis samas kategoorias Honda Civic.
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.