• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 05.12.07, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aavo Kokk: pressivaenlane valiti üksmeelselt

Eesti Ajalehtede Liidu esimees Aavo Kokk ütles aripaev.ee-le, et nii üksmeelset otsust pressisõbra ja –vaenlase tiitli jagamistel pole ammu olnud.
„Igal osaleval toimetusel on üks hääl. Hääled loetakse kokku ning toimub arutelu, kus kõik toimetused kaitsevad oma häält,“ selgitas Kokk tiitlivalimise protsessi. „Arutelu oli väga töine, arutati kandidaatide tegusid,“ lisas ta.
Sel aastal polnud kandidaatide vahel vaagimist. „Tulemus oli läbi aegade üksmeelne,“ ütles Aavo Kokk.
Pressisõbra auhind on omanimeline ruupor. „Kaotaja auhind on rahva tähelepanu. Ürituse eesmärk on anda avaliku elu tegelastele signaale, kas nad on kaasa aidanud pressivabadusele või seda takistanud,“ ütles Kokk.

Seotud lood

Uudised
  • 05.12.07, 15:44
Peaminister Ansip on pressivaenlane 2007
EALLi täiskogu valis peaminister Andrus Ansipi 2007. aasta pressivaenlaseks.
Uudised
  • 05.12.07, 17:59
Ansip: olen alati oma arvamused keerutamata välja öelnud
Peaminister Andrus Ansip kommenteeris pressivaenlase 2007 tiitlit, et ta on olnud pressisuhtes alati avatud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele