• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.12.07, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inglismaal müüdi minutis 15 miljoni eest kaupa

Teisipäeval kell 13.09 sööstsid kõik inglased lõunapausi online-poodeldes veetma. Minuti jooksul osteti 750 000 Inglise naela ehk 15 miljoni krooni eest kaupa.
Üheksa minut peale ametliku lõunapausi algust alas nimelt „Mega Minuti“ ostukampaania, mille korraldajad tahtsid luua onlineostuhulluse tipphetke.
Times Online kirjutas, et minuti jooksul kulutas igas sekundis keskmiselt 128 inimest 100 naela ehk 2100 krooni. Kõige rohkem osteti Nintendo Wii mängukonsoole ja Apple'i iPod muusikamängijaid. Populaarsed olid ka saapad, näokreemid ja Gillette Fusioni raseerimiskomplektid.
Britid tunnevad ennast veebipoodides järjest kodusemalt. Võrreldes eelmise aastaga on 2007. aastal online-poodide käive kasvanud 76%. 2006. aastal müüdi 30,2 miljardi naela (634 mld krooni) eest kaupa, tänavu on veebipoodide ennustatud käive 53,3 miljardit naela (1,1 triljonit krooni).

Seotud lood

Uudised
  • 24.12.07, 16:53
Inglise nael langes rekordmadalale tasemele
Inglise nael on langenud eriti madalale tasemele euro suhtes ja langust on oodata veelgi, kui Inglise keskpank 2008. aastal intressimäärasid veelgi kärbib.
Uudised
  • 24.12.07, 09:03
Kuninganna Elizabeth eelistab YouTube’i
Inglise kuninganna Elizabeth on otsustanud liituda YouTube'i generatsiooniga ja edastada jõulutervitus veebiportaali YouTube vahendusel.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele