Teisipäeval kell 13.09 sööstsid kõik
inglased lõunapausi online-poodeldes veetma. Minuti jooksul osteti 750
000 Inglise naela ehk 15 miljoni krooni eest kaupa.
Üheksa minut peale ametliku lõunapausi algust alas nimelt „Mega Minuti“ ostukampaania, mille korraldajad tahtsid luua onlineostuhulluse tipphetke.
Times Online kirjutas, et minuti jooksul kulutas igas sekundis keskmiselt 128 inimest 100 naela ehk 2100 krooni. Kõige rohkem osteti Nintendo Wii mängukonsoole ja Apple'i iPod muusikamängijaid. Populaarsed olid ka saapad, näokreemid ja Gillette Fusioni raseerimiskomplektid.
Britid tunnevad ennast veebipoodides järjest kodusemalt. Võrreldes eelmise aastaga on 2007. aastal online-poodide käive kasvanud 76%. 2006. aastal müüdi 30,2 miljardi naela (634 mld krooni) eest kaupa, tänavu on veebipoodide ennustatud käive 53,3 miljardit naela (1,1 triljonit krooni).
Seotud lood
Inglise nael on langenud eriti madalale
tasemele euro suhtes ja langust on oodata veelgi, kui Inglise keskpank 2008.
aastal intressimäärasid veelgi kärbib.
Inglise kuninganna Elizabeth on otsustanud
liituda YouTube'i generatsiooniga ja edastada jõulutervitus veebiportaali
YouTube vahendusel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.