Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Oblikas: reklaamiagentuurid ei puutu ajakirjanike äraostmisega kokku
Reklaamiagentuuri Kontuur LB juhi Jane
Oblika sõnul ei puutu reklaamiagentuurid ajakirjanike ostmisega kokku.
„Minu 15aastase praktika jooksul reklaaminduses ei ole seda kordagi juhtunud. Reklaamiinimesed ei puutu üldiselt kokku ajakirjanike äraostmisega. Ma ei ole kuskilt ka kuulunud, et keegi midagi sellist teinud on. Kui mõni meie klient on ajakirjaniku ära ostnud, siis meile nad seda öelnud ei ole,“ vastas ta aripaev.ee päevaküsimusele, kui lihtne on Eestis ajakirjanikku ära osta.
Nii investeerimis- kui ehtekulla puhul kasutatakse sellist terminit nagu kulla puhtus. Puhtus ehk kulla proov näitab puhta kulla sisaldust vastavas tootes/sulamis. Proov märgitakse tootele üldlevinult karaat- või tuhandiksüsteemis (ehk protsentides).