Prisma Peremarketi tegevjuht Janne
Lihavainen ütles üleeilset Rimi õhtust keeluaegset alkoholimüüki kommenteerides,
et suhtuks esimesse rikkumisse leebelt.
„Kui see oleks meie, mitte võimuorganite pädevuses, suhtuksime esmasesse rikkumisse pigem leebelt,“ sõnas Lihavainen. „Arvestades Rimi töötaja kommentaari ning seda, et Rimi pöördus juhtumist kuuldes ise Tallinna linnavalitsusse, ei saa olla tegu pahatahtliku rikkumisega, vaid kogenematu müüja eksimusega.“
Kuna oht kellaaja tõttu reeglite järgimisel libastuda on kõigil olemas, on kauplusteketis kasutusele võetud spetsiaalsed kassasüsteemid, mille alkoholimüügi kontrollsüsteem takistab alkoholi kassast läbilöömist ajavahemikus 20.00-8.00.
Lihavaineni sõnul on Prima Peremarketi kassasüsteemid alkoholi- ja tubakatoodete müügi osas ilmselt ühed valvsaimad, tuletades lisaks uuele süsteemile müüjale ka meelde, et osa kaupade müügi puhul tuleb ostjalt küsida isikut tõendavat dokumenti.
„Müüjate elu lihtsustamiseks ja taoliste eksimuste vältimisel on sellest süsteemist kindlasti abi,“ arvas Prismade juht. „Teame, et pärast seda, kui Prisma juurutas kassasüsteemi, mis aitab ära hoida alkoholi- ja tubakamüüki alaealistele, algatas Tallinna linnavolikogu liige Tarmo Kruusimäe eelnõu, mille kohaselt vanuse meeldetuletussüsteem tuleks muuta alkoholiga kauplevates poodides kohustuslikuks.“
Seotud lood
SOK kontserni Prisma keti Peterburi
piirkonna juht Vesa Punnonen ütles aripaev.ee-le, et uuringute järgi meeldib
venelastele Prisma ning aastaks 2015 plaanitakse haarata
10-17% Peterburi turust.
TV3 „Seitsmesed uudised“ tabas Rimi
keeluajal alkoholimüügilt.
Tallinna linna pressitalitus teatas
aripaev.ee-le, et Tallinnas Norde Centrumis asuv Rimi võib maksimaalse karistuse
korral jääda ilma alkoholimüügi litsentsist.
Põhja politseiprefekt Raivo Küüti sõnul on
Kristiine Prisma ja teiste kaupluste eksimused ning järgnenud sanktsioonid
alkoholiga kauplejaid kindlasti distsiplineerinud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.