Merko Ehituse juhatuse esimees Tõnu Toomik
ütles täna aripaev.ee online-intervjuul, et maadevahetuse protsess on
ettevõttes ühtekuuluvustunnet tugevdanud.
Lugeja küsis Merko juhilt, kuidas on maadevahetuse ümber toimuv mõjutanud ettevõtte sisekliimat.
Tõnu Toomik vastas: „Sellised sündmused, eriti kui nad jäävad venima, ei möödu ettevõttest jälgi jätmata. Merko sisekliima on hea. Enamik inimesi on meiega koos töötanud 10-15 aastat, nad tunnevad juhte ja teavad, mida neilt võib oodata ja mida ei.
Sama puudutab investoreid, kes on siiani ettevõtet usaldanud. Nii läbiotsimise kui ka eriti kahtlustuse järgselt koostati maja sees mitu kommunikatsiooniplaani nii oma inimeste kui ka avalikkuse jaoks. Inimestes on pigem trots ja tekkinud tugevam ühtekuuluvustunne.
Ettevõtte õhkkonda tunnetatakse pingelisena, samas mõistetakse, et juhtidel kulub ligi 30% tööajast maadevahetuse teemaga tegelemisele, mida nähakse antud olukorras paratamatuna.“
Loe täispikka intervjuud
siit.
Seotud lood
Merko Ehituse juhatuse esimees Tõnu Toomik
usub, et Eestis ei ole ühtki ettevõtjat, kes julgeks tõsiselt ajakirjandusega
kohtulahinguid pidada.
Eesti Energia Jaotusvõrk kuulutas mullu
sügisel välja rahvusvahelise hanke, mille käigus ostetakse ja paigaldatakse 200
000 kaugloetavat elektriarvestit.
Täna kell 14 algas Nordic Hotel Forumis
erakorraline Merko aktsionäride üldkoosolek, kus lisaks 2007. aasta
auditeerimata majandustulemustele informeeriti aktsionäre Merko Ehituse
tegevusest seoses maadevahetuse kriminaalasjaga.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.